AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Jeg bruker normalt Estee Lauder Day Wear (BB crem), men den blir for mørk på vinteren. Hvilken foundation bruker du med kombinasjonshud? Og hvordan vet du hvilken farge du skal ha? Jeg er mørkere i ansiktet enn på halsen, noe som synes veldig godt med foundation. Jeg har kombinasjonshud. Blir så forvirret når jeg oppsøker hjelp i kosmetikkforetningene. Synes mange som jobber der ikke er så flinke til å sminke seg selv (bruker veldig mye sminke og ser kakete ut). Blir så skeptisk når de anbefaler produkter da 🙈. Anonymkode: eb45d...b18
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Liker Jane iredale purepressed Anonymkode: b85f4...75f 3
Gjest Saph Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Bourjois healthy mix serum. Vet hvilken farge jeg bruker fordi jeg har prøvd meg frem. Endret 30. desember 2020 av Saph
Lillemy- Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Jeg har kombinasjonshud og bruker to forskjellige foundationer. All hours foundation fra YSL og Lingerie de Peau fra Guerlain. Den første er matt og den andre er lett, men dekker godt. Googlet produktene for å finne de riktige navnene og nå ser det ut som om foundationen fra Guerlain er på vei ut av sortimentet til Kicks. Det var kjedelig, så ser ut som om jeg må finne meg en ny foundation... Endret 30. desember 2020 av Lillemy-
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Giorgio armani luminous silk, den dekker godt, men ser allikevel ut som din egen hud, den både ser og føles naturlig ut. Kommer aldri til å bruke noen annen foundation! Anonymkode: d932c...972 2
Lillemy- Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Giorgio armani luminous silk, den dekker godt, men ser allikevel ut som din egen hud, den både ser og føles naturlig ut. Kommer aldri til å bruke noen annen foundation! Anonymkode: d932c...972 Denne hørtes bra ut 🙂 Kanskje jeg prøver den neste gang
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Giorgio armani luminous silk, den dekker godt, men ser allikevel ut som din egen hud, den både ser og føles naturlig ut. Kommer aldri til å bruke noen annen foundation! Anonymkode: d932c...972 Bruker også denne, loove it! Anonymkode: 5aa80...7b2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Tusen takk for svar! Da har jeg litt forskjellig å teste ut framover☺️. Anonymkode: eb45d...b18
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Idun Minerals Norrsken. Det er den eneste foundation jeg har funnet som har en nyanse som er lys nok til min hud. Den er ikke spesielt dekkende, den bare jevner ut hudtonen litt, men det er helt greit for meg siden jeg ikke er plaget med rødhet eller urenheter. Jeg bruker en concealer i tillegg som demper det jeg har av mørker ringer under øynene. Anonymkode: 31a12...842
Djungelvrål Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 Bruker Loreal Infallible 24 h. Bruker hver dag og kan da ikke bruke en til 400 kr. Har to farger som jeg blander ved behov. Tyntflytende, middelsdekkende, halvmatt og holdbar. Alle makeupselkaper er eid av 7 store "corporations" så mye av ingrediensene i billige og dyre produkter er de samme. Den største forskjellen er innpakningen. 2
Djungelvrål Skrevet 31. desember 2020 #11 Skrevet 31. desember 2020 Saph skrev (5 timer siden): Bourjois healthy mix serum. Vet hvilken farge jeg bruker fordi jeg har prøvd meg frem. Den er også veldig bra og eid av Chanel så Bourjois og Chanel foudations er ganske like.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 Alle foundations jeg sverger til blir discontinued. Først var det Clinique Supermoisture, så fant jeg enda bedre, Estee Lauder Double Wear Light. Sistnevnte var bare helt perfekt, og jeg vet mange andre likte den også. Anonymkode: 005ad...89d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 Lancome teint idole ultra wear. Fin til meg på 45, litt tørr hud. Anonymkode: 65036...06f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 Nå for tiden bruker jeg Lumene Color Correcting Cream i fargen Medium. Min favorittfoundation er Bourjois Healthy Mix Serum som ble nevnt over her. Bruker den i fargen Dark Beige. Jeg har egentlig bare funnet riktig farge ved å lese på nettet og bestille. Har vært heldig Anonymkode: 2cae4...87e 1
te_groupies Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg bruker normalt Estee Lauder Day Wear (BB crem), men den blir for mørk på vinteren. Hvilken foundation bruker du med kombinasjonshud? Og hvordan vet du hvilken farge du skal ha? Jeg er mørkere i ansiktet enn på halsen, noe som synes veldig godt med foundation. Jeg har kombinasjonshud. Blir så forvirret når jeg oppsøker hjelp i kosmetikkforetningene. Synes mange som jobber der ikke er så flinke til å sminke seg selv (bruker veldig mye sminke og ser kakete ut). Blir så skeptisk når de anbefaler produkter da 🙈. Anonymkode: eb45d...b18 Ja, den er fantastisk. De er flinke. Liker estee lauders best.
Måneskinn Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 Bruker Sensai total finish, brukt den i maaange år. Forsøkt andre ting også, men kommer alltid tilbake til den. Har kombinasjonshud og liker ikke helt sånn veldig sminket resultat, så derfor styrer jeg unna flytende. Men med pudder kan jeg selv velge litt, pluss svampen som har to sider gjør at du kan velge dekningsgrad. Jeg kjøpte i sin tid på parfymeri og fikk hjelp til å finne farge. Går utfra samme farge de gangene jeg har prøvd andre ting.
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2021 #17 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 23.48): Giorgio armani luminous silk, den dekker godt, men ser allikevel ut som din egen hud, den både ser og føles naturlig ut. Kommer aldri til å bruke noen annen foundation! Anonymkode: d932c...972 Den er fin ja.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #18 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 0.03): Idun Minerals Norrsken. Det er den eneste foundation jeg har funnet som har en nyanse som er lys nok til min hud. Den er ikke spesielt dekkende, den bare jevner ut hudtonen litt, men det er helt greit for meg siden jeg ikke er plaget med rødhet eller urenheter. Jeg bruker en concealer i tillegg som demper det jeg har av mørker ringer under øynene. Anonymkode: 31a12...842 Nettopp kjøpt denne! 😁 Fantastisk produkt. Anonymkode: aaed3...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå