elien Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Skal lage peppersaus i morgen, trodde jeg hadde noe cognac, men den var borte. Kan jeg flambere med whisky i stede for? https://gladkokken.no/oppskrifter/peppersaus-en-glemt-og-undervurdert-saus-flambert-og-med-gronne-pepper Skal bruke denne oppskriften
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Ja, det går fint. Anonymkode: e87b7...7a3 2
AnonymBruker 42 Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Det sikkert bra (mm. the er noe slags super-spess W med voldsom smak) Aldri prøvd selv men... Kan godt hende det blir bedre også, for alt jeg vet Du får oppdatere på hvordan det blir! 1
elien Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2020 Beeblebrox skrev (3 minutter siden): Det sikkert bra (mm. the er noe slags super-spess W med voldsom smak) Aldri prøvd selv men... Kan godt hende det blir bedre også, for alt jeg vet Du får oppdatere på hvordan det blir! Supert, skal gjøre det 👍 1
elien Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2020 Beeblebrox skrev (23 timer siden): Det sikkert bra (mm. the er noe slags super-spess W med voldsom smak) Aldri prøvd selv men... Kan godt hende det blir bedre også, for alt jeg vet Du får oppdatere på hvordan det blir! Det funket fint med whisky, og sausen ble god. Men tror jeg er mer glad i bernase fra bunnen av 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå