Gjest Acer Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Opplever du ofte ryktespredning,og hvordan takler du å vera blandt folk som helst liker å snakke om andre. ? Vil forøvri ynskje alle lesere av denne spalte EIT RIKTIG GODT NYTTÅR i 2021 Endret 30. desember 2020 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Skybe skrev (42 minutter siden): Opplever du ofte ryktespredning,og hvordan takler du å vera blandt folk som helst liker å snakke om andre. ? Velger å være helt stille og om jeg må prate så prøver jeg å styre samtalen inn på andre ting. Hvis de prater om folk jeg kjenner så forsvarer jeg de. Siste samtalen jeg deltok i var den gal og den var gal og den var kjempe gal. Så jeg spurte om det finnes noen vedkommende anser som ikke gal, men fikk ikke noe svar. Anonymkode: 2c365...e45
Gjest Acer Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Velger å være helt stille og om jeg må prate så prøver jeg å styre samtalen inn på andre ting. Hvis de prater om folk jeg kjenner så forsvarer jeg de. Siste samtalen jeg deltok i var den gal og den var gal og den var kjempe gal. Så jeg spurte om det finnes noen vedkommende anser som ikke gal, men fikk ikke noe svar. Anonymkode: 2c365...e45 Ein god taktikk kan vera å forsøke å lede samtalen innpå eit annet tema dersom det omtales person som ein kjenner personleg, og det er snakk om usanne rykter. Eller kanskje på eit vis forsøke å avsanne falske rykter om noen som ein kjenner personleg, og ryktespreder får seg en pinleg overaskelse.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Jeg holder avstand. Jeg har for vane å prate om fysiske gjenstander, positive erfaringer og hendelser, hva som er hyggelig ved andre.. Så skipper jeg alt det uhyggelige.. Folk som liker å snakke om uhyggelige ting blir ofte irritert på meg. Ikkenoe jeg kan gjøre ved det. Merker jeg det så tar jeg avstand eller lite initiativ. Anonymkode: 48f65...15a 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Jeg konfronterer. Det er ekstremt effektivt for å få være i fred. Anonymkode: da6e1...f28 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Ryktespredning eller sladder? Ofte snakker folk om andre, og i en kjedelig hverdag synes jeg det er litt spennende å høre siste nytt, men det er bare der og da.. så glemmer jeg slike ting etterpå. For jeg bryr meg egentlig ikke så mye, og jeg tar ting jeg hører sjelden videre.. å fortelle slarv videre er farlig, for det er jo sjelden det er akkurat slik du er blitt fortalt, og en sak har gjerne to sider Anonymkode: 8c1a2...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå