Gå til innhold

hvilken vals skal dere danse til?

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

Hvilken vals skal dere danse til?

Jeg vurderte 'tornerose-valsen' helt til jeg hørte den...syns i såfall at nøtteknekkeren og svanesjøen er bedre. Men vi vurderer å kanskje danse til musikk som vekker minner for L og meg.

Noen som vet hvilken vals det var krompen og mette marit danset til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal danse til den "du og jeg" fra disneys tornerose...

Skrevet

Vi danset til "I've got you babe" av Sonny & Cher.

Det hører med til historien at min kjære mann tråkket meg på kjolen under hele dansen uten av jeg merket det og på videoen så sitter folk og ler og fniser under hele dansen :ler:

Skrevet

Blir ikke vals på oss.. men en sang vi har danset MYE til oppigjenom:

"I`m sailing"

Skrevet

Vi gikk på valsekurs og skulle virkelig danse vals, til "someday my prince will come."

Men to dager før bryllupet kastet brudgommen inn håndkleet. Så vi danset til sangen vår, Madonnas crazy for you istedet. (ja den er gammel, vi har en lang historie.)

Det skal sies at det var mye min feil at gommen ikke ville, jeg fikk slimposebetennelse i begge hoftene og slet med dårlig kropp de to siste månedene før bryllupet. Så det ble absolutt ikkeno øving..... Det var faktisk så ille at jeg var redd jeg måtte humpe på krykker opp til alteret en stund................ *mimre*

Gjest lillelou ii
Skrevet

"Around the world" het krompen og Mette-Marits vals :)

Skrevet

Vi danset til gode gamle Rosa på ball (instrumental-versjon) og det var veldig gøy, for 'alle' kjenner melodien, og de gynget der de sto i ringene rundt oss, og de sang så det ljomet!!

Anbefales ;-)

Skrevet

Vi brukte valsen fra Gudfaren. Veldig fin :)

Tidlig om morgenen den siste dagen på bryllupsreisen vandret vi langs strandpromenaden, og på muren ut mot havet satt en gammel mann og spilte valsen "vår" på sin slitte trompet. Sukk :smile:

Skrevet

Vi danset til Majesty fra Madrugada, -vi droppet hele valsen;-)

Skrevet

Vi danset til Tir na noir..(tror jeg det skrives) toastmaster spilte den, og det var nydelig.

Gjest Gjest_brura_*
Skrevet

Vi danset til Serenade to spring av Secret garden. Nydelig!!!

Skrevet

Vi har tenkt på valsen fra Disneys Tornerose - "jeg vet du og jeg har vært sammen i en drøm" - men den egentlige grunnen til det er at vår 5 år gamle datter elsker den filmen og sangen. Vet ikke om vi skal gjøre det for å tilfredstille prinsesse drømmen hennes. :roll:

Hvilken vals er det som er fra Gudfaren? Navn.

Skrevet

Vi skal danse til sangen fra "Tre nøtter til askepott". Blir ikke oredntlig jul for meg hvis jeg ikke får sett den filmen, så den sangen betyr ganske mye for meg.

Men nå er vi ikke spesielt flinke til å danse da, så vi får nå se hvordan det går..... :bryllup:

Skrevet

Vi skal ha you'll never walk alone... (Liverpool-sangen)

Skrevet

Jeg vet ikke om noen spesiell vals...men vet om en kjempe fin sang dere burde spille en eller annen gang i bryllupet hvertfal!! Des`ree-Kissing you (fra Romeo & Juliet) det er en av verdens fineste sanger altså....sukk... :)

Skrevet
Vi har tenkt på valsen fra Disneys Tornerose - "jeg vet du og jeg har vært sammen i en drøm" - men den egentlige grunnen til det er at vår 5 år gamle datter elsker den filmen og sangen. Vet ikke om vi skal gjøre det for å tilfredstille prinsesse drømmen hennes.  :roll:

akkurat det samme som her det... men jeg syntes nå den er fin da!!

Skrevet

Vi skal også danse etter Gudfaren, og den heter The Godfather Waltz :)

Skrevet

Vi har veldig lyst til å danse til "vår sang": Into my arms med Nick Cave. :klem1: Den er nyyyydelig og har vært med oss helt siden vi ble sammen. Problemet er at den er veldig rolig, så jeg er litt usikker på hvordan det går å danse til den. Men det er en veldig fin klinesang :kline: Vel, vi skal ha time med danselærer, og hvis det absolutt ikke går får vi endre det..

Gjest Litjtuppa
Skrevet

Å, askepottsangen ja, den er nydelig! Mamma måtte jobbe for meg på juleaften i fjor fordi jeg måtte se tre nøtter til askepott!! :ler: Noen som vet hva sangen heter og hvor man får tak i den? Må være perfekt som bryllupsvals for meg!! :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...