AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Vil gjerne ha tips om dere vet om noen bra hjemmesider eller apper? Er gravid med første. Jeg har selvfølgelig googlet masse, men vil gjerne ha nye råd fra dere om hva dere liker og har likt gjennom graviditeten. Anonymkode: b4f5b...794
Marisana Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Helseoversikt, den er anbefalt av jordmødre og annet helsepersonell. Veldig praktisk og oversiktlig; kan blant annet legge inn helsekortet ditt så har du det alltid med deg. Graviditet+, den er veldig søt med fine animasjoner og bilder av babyen fra uke til uke. Preglife og Preggers er også fine. Liker Preglife og Helseoversikt best Forrige gang brukte jeg Ovia pregnancy mye, den er også veldig søt og du kan velge farge og tema selv. Jeg valgte frukt og grønt, så da fikk jeg opp fra uke til uke hvilken frukt eller grønnsak som hadde samme størrelse som babyen. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Helseoversikt er den jeg bruker, andre utenlandske er ofte irrelevante. Forrige gang brukte jeg Babyverden sin. Anonymkode: 7087b...b11 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Helseoversikt er veldig bra, har masse informasjon hentet fra typ helsenorge og slike kilder. Anonymkode: 7675f...06f
c0ffebe4n Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Min favoritt er babyverden sin, helseoversikt og Pregnancy+ 😄👍🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå