AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Jeg slo opp med kjæresten av veldig klare grunner, jeg anser ikke meg selv som perfekt, jeg gjorde mitt beste på å prøve å kommunisere, oppklare, spørre i stede for å anta, blabla alt det der. Det fungerte ikke, han dyttet meg vekk, andre folk og venner behandlet meg bedre og ga meg mer varme enn ham. Jeg fikk til slutt nok av surmulinga og mangelen på kjærlighet fra ham. Så jeg slo opp. Det gjorde faktisk veldig vondt for meg, jeg mistet jo ham jeg fallt for, ham han ga seg ut for å være. Han går rundt og griner til venner og familie om hvordan han gjorde sitt beste, hvordan jeg bare kranglet (VI kranglet ja), at jeg ikke satte pris på det han gjorde for meg osv. Hans venner og familie er litt sånn "duuu, overreagerer du ikke litt nå" osv. Jeg har ikke sagt noe fordi jeg mener det ikke er noens sak, jeg vil ikke si til folk hva slags holdning han hadde, at jeg følte han ikke en gang likte meg osv. Hva skal jeg gjøre? Han er sur fordi jeg slo opp fordi vi hadde det så fint osv.. eh.. Anonymkode: 72b37...f6e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Han er uenig i bruddet. Det må han få lov til å være. Anonymkode: 8c4ca...e50 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 La det hå og hev hodet ! De som kjenner han vet helt sikkert at han er en sutrepave . Sjelden sånne typer greier å skjule personligheten sin Anonymkode: e4980...a02 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Hans oppførsel bør bekrefte din glede over at det er slutt Anonymkode: dfeb7...37f 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hans venner og familie er litt sånn "duuu, overreagerer du ikke litt nå" osv. Du trenger jo ikke ha kontakt med hans venner og familie lengre, eventuelt bare gi beskjed om at det er flere sider av saken og dropp all videre kontakt. Ikke forklar noe, ikke forsvar noe og ikke bry deg om hva han gjør. Det er slutt mellom dere og han er helt sikkert bitter og har dårlig med selvinnsikt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Her kommer du desidert best ut av det på alle måter ved å la det gå. Du er kvitt han. Bruk energien din på andre ting. Ting som gir deg påfyll og glede. Anonymkode: 285b0...43a 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Det bare provoserende at han går rundt og påstår ting som ikke er sant, finner det overraskende om han går rundt og tror det selv. Ts. Takk for svar Anonymkode: 72b37...f6e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Han er såret og klarer ikke ta ansvar for sin egen oppførsel som gjorde at du ikke ville være med ham mer. Enkleste måten å takle det på er å legge skylda på deg. Han prøver å få andre med på at han er en bra fyr, og at alle problemene var din skyld. Den beste strategien er å heve seg over det, og si minst mulig. Svar gjerne på direkte spørsmål og fortell din side av saken. Men unngå å prate uoppfordret om ham og bruddet. Da kan det bli en drittslengingskonkurranse, og ingen som er med på en sånn vinner. Hvis noen spør hvorfor dere slo opp kan du jo si at 'Det er ikke helt rett at man skal føle seg alene i et forhold. Og dette hadde kanskje gått hvis han hadde deltatt mer. Men sånn ble det ikke. Interessant at han virker så ivrig på å snakke om hvordan vi hadde det nå i ettertid, når han ikke ville det når vi var sammen.' Passe ærlig, passe nøytralt, passe skyldplasserende, ikke for aggressivt. Anonymkode: 401c3...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå