Gå til innhold

Er sleeve (penishylse) bedre alternativ enn kondom i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker det fordi man kan holde på lengre da, penis blir enda tykkere og stimulerer g-pungtet enda bedre i alle stillinger blant annet. 

En annen grunn er at man slipper å kjøpe inn kondomer og så er det en fordel hvis man ikke vil ha spruten inni hver gang av praktigste årsaker. 

Hva ville dere damer valgt av kondom eller sleeve hvis penisen er over snittet stor i lengde og tykkelse? Er ikke noe vi bruker hver gang men gøy som ekstra krydder og mye mere behagelig enn å ha på kondom, og dama får raskere orgasme. 

Anonymkode: 514ee...4aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden våre har hull i tuppen, hadde de virkelig ikke funket som prevensjon 😃 

Jeg får også raskere orgasme uten sleeves på

Skrevet
SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Siden våre har hull i tuppen, hadde de virkelig ikke funket som prevensjon 😃 

Jeg får også raskere orgasme uten sleeves på

Åja visste ikke at de fantes med hull i😄 Er det bare nederste delen av penis som dekker penis da som en slags stor penisring?

Skrevet
Smeltemann skrev (2 minutter siden):

Noe som ikke fungerte for oss.

Åja, hvorfor ikke? Hvordan type brukte dere?

Ikke sikkert det passer for alle, men for oss fungerer det supert. Litt gøy å leke med forskjellige størrelser også da. Kondom føles for stramt ut og mister mere følelse med kondom enn med sleeve.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åja visste ikke at de fantes med hull i😄 Er det bare nederste delen av penis som dekker penis da som en slags stor penisring?

Nei dekker hele, bare hull oppe på tuppen.

Skrevet
SlemUlv skrev (10 minutter siden):

Ikke rart det ble kleint. 

Anonymkode: 85071...cba

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ikke rart det ble kleint. 

Kleint?

Skrevet

Hvis målet er å forhindre graviditet, så er svaret nei, penishylse er ikke bedre enn kondom.

Anonymkode: a68f5...8ef

• Liker 2
Skrevet

Penis sleeve funker bra her. Bruker type fat boy, vag og anal

Anonymkode: 83258...e7b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis målet er å forhindre graviditet, så er svaret nei, penishylse er ikke bedre enn kondom.

Anonymkode: a68f5...8ef

Hvis den dekker hele penisen så fungerer det jo bra i forhold, da kommer det ikke pre-cum og spermen kommer ikke inni dama. Men ville ikke brukt det ved tilfeldig sex, siden det ikke er godkjent som prevensjonsmiddel. Men hvis man vil ha sex uten "gris", så passer det bra.

Men for vår del er det spenningen det gir og at det er lettere å styre orgasmen.

• Liker 3
Skrevet
SlemUlv skrev (6 timer siden):

Skjønner. Finnes sikkert mange varianter å velge i.🙂

AnonymBruker
Skrevet

Kondom uten tvil! Sleeve er skikkelig turn off. Jeg har leketøy som jeg bruker, og liker å bruke alene, men når jeg er med en mann, vil jeg være med ham og ikke et leketøy.

Anonymkode: 4d460...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kondom uten tvil! Sleeve er skikkelig turn off. Jeg har leketøy som jeg bruker, og liker å bruke alene, men når jeg er med en mann, vil jeg være med ham og ikke et leketøy.

Du har jo ikke direkte kontakt med penis med kondom heller. Sleeve blir jo bare som en tykkere kondom bare at det føles mere behagelig for mannen å ha på enn kondom. Kjenner også mindre med kondom enn med sleeve, siden sleevet onanerer meg mens jeg går inn og ut. Med glidemiddel er det like deilig som å være inni uten noe.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I et forhold er det for meg uaktuelt med noe beskyttelse på pikken.

Anonymkode: b454a...210

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du har jo ikke direkte kontakt med penis med kondom heller. Sleeve blir jo bare som en tykkere kondom bare at det føles mere behagelig for mannen å ha på enn kondom. Kjenner også mindre med kondom enn med sleeve, siden sleevet onanerer meg mens jeg går inn og ut. Med glidemiddel er det like deilig som å være inni uten noe.

Er ikke direkte kontakt sommer greia, men en kondom er «en kondom». Mens en sleeve er et leketøy. Et leketøy som gjør penis for tykk for min smak. Hos meg er valget kondom eller ingen sex.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 20.03):

.............

Kondom føles for stramt ut og mister mere følelse med kondom enn med sleeve.

Kan man forstå det sånn at en tynn badehette beskytter bedre enn en hjelm?

AnonymBruker
Skrevet
Whistler skrev (18 minutter siden):

Kan man forstå det sånn at en tynn badehette beskytter bedre enn en hjelm?

Det som skjer når en har stor og bruker standard kondom, så presses mye av blodet ut av penis, den blir ikke like full/stor. En annen ting er at nervene ikke stimuleres av variasjon, men av konstant påvirkning fra kondomet. Den doble effekten er at sex med kondom ikke er i nærheten av sex uten.

En sleeve har ulik størrelse, og kan være bedre tilpasset til mannens størrelse og hennes behov. Med rett størrelse økes kontakten mellom kjønnene. Hun kjenner det i alle veggene, han hennes bevegelser. 

Så vår erfaring er at en sleeve gir henne hva hun ønsker, og meg en god følelse og utholdenhet til å være med henne gjennom orgasme på orgasme. Hun foretrekker en SONO 17, den gjør deg lenger, men ikke betydelig tjukkere. Med den på blir min kuk 28 cm lang, og 22 i omkrets. Er stor uten, så ikke alle utvider den så voldsomt. Med en vibrator på klitoris i tillegg, så er hun igang, og kommer hardt og lenge, til hun ikke klarer mer.

Så effekten er slående, hvis en våger å være seg selv og ha det godt sammen. 

Våg å ha det godt. En sleeve er ingenting uten the motion of the ocean. Og klitoris stimulering. Det vet hun når hun trer den på deg, forventningsfull, klar for en herlig runde, som gjør henne lykkelig. Med deg.

Trenger du mer omkrets, så kan en fatboy være løsningen. Med den blir jeg for tjukk. Da føler hun at hun ikke kan jobbe med underlivet. Så for stor kan vøre like utfordrende som for liten. Med eller uten sleeve.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er ikke direkte kontakt sommer greia, men en kondom er «en kondom». Mens en sleeve er et leketøy. Et leketøy som gjør penis for tykk for min smak. Hos meg er valget kondom eller ingen sex.

Dama mi syntes også den ble for tykk i starten med sleeve, men nå elsker hun det. Tålmodighet og gradvis tilvenning er stikkordet. Vagina vider seg ut og tilpasser seg størrelsen etter hvert. Min blir 19-20 cm i omkrets med sleeve. 8 cm mere i omkrets enn gjennomsnittet, så utgjør stor forskjell. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Dama mi syntes også den ble for tykk i starten med sleeve, men nå elsker hun det. Tålmodighet og gradvis tilvenning er stikkordet. Vagina vider seg ut og tilpasser seg størrelsen etter hvert. Min blir 19-20 cm i omkrets med sleeve. 8 cm mere i omkrets enn gjennomsnittet, så utgjør stor forskjell. 

Som over her skrev jeg om at vi merket en forskjell. Hvilken forskjell merket du/dere når hun først ble komform med tykkelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...