AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Jeg er selv i slutten av 20-årene, og har datet et par menn i starten av 40-årene. Ofte møtes vi for å dele litt vin, i sosiale lag eller liknende. Har lagt merke til at flere snakker seg selv litt ned når det gjelder seksualitet, gjerne på en humoristisk måte, nesten som de forsøker å senke forventningene til seg selv. Det kan være kommentarer om at de ikke duger så sent på kvelden, eller at det ikke blir noe action etter en sen kveld på byen for eksempel. Veldig uvant at en mann ikke prøver seg, eller ønsker å ha med dama hjem over natten. Hva tror dere dette handler om? Kan man forvente kjedelig sexliv med menn i 40-årene? Anonymkode: 15e61...c8f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Min seksualitet er uendret fra 20 årene med tanke på lyst og evne. Vel, stort sett... Det tar litt lengre tid å komme, men det er vel ikke negativt akkurat! Har jeg drukket mye alkohol så skal det vel å merke ganske mye til før jeg kommer. Kjedelig sex gidder jeg ikke, da ser jeg heller på Netflix. 😂 M40. Anonymkode: 422dd...28a 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Menn i 40-50åra knuller som guder. Anonymkode: 97f89...c78 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Bærre lekkert. Anonymkode: afcc6...448
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Tror det er litt delt. Exen var midt i førti årene og han hadde veldig mye sexlyst og kom ganske fort. Min nåværende kjæreset er 43, han hadde ekstrem sexlyst i begynnelsen, mens nå klarer han seg dagesvis uten. Han bruker generelt laang tid på å komme. Vi har vært sammen nesten 3 år. Anonymkode: 931bc...5c0 1
sicario Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er selv i slutten av 20-årene, og har datet et par menn i starten av 40-årene. Ofte møtes vi for å dele litt vin, i sosiale lag eller liknende. Har lagt merke til at flere snakker seg selv litt ned når det gjelder seksualitet, gjerne på en humoristisk måte, nesten som de forsøker å senke forventningene til seg selv. Det kan være kommentarer om at de ikke duger så sent på kvelden, eller at det ikke blir noe action etter en sen kveld på byen for eksempel. Veldig uvant at en mann ikke prøver seg, eller ønsker å ha med dama hjem over natten. Hva tror dere dette handler om? Kan man forvente kjedelig sexliv med menn i 40-årene? Anonymkode: 15e61...c8f Veldig uvant at en mann ikke prøver seg? Hva slags menn pleier du å omgås tenker jeg da? Det finnes ikke et konkret svar på hvordan seksualitet en mann i 40 årene har. Alle som en er forskjellige. Er mange menn på 40+ som er like virile og seksuelle som da de var 20, og mange er mer og mange er mindre. For min del, som mann på 40+, er sex mye mindre viktig en det var i 20 årene. Kan gå lange perioder uten sex og uten savn av sex. Når jeg har sex, kan jeg ikke påstå at jeg merker noe forskjell fra da jeg var 20. Sex er ikke spennende lenger på samme måte som da man var ung. been there, done that Men hva akkurat du kan forvente av sexliv med en mann i 40 årene, kan ingen svare deg på. Det kommer an på mannen, ikke alderen. 3
Gjest Paramount Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Det er nok ikke vanlig at menn er spesielt offensive overfor damer som er 15 år yngre, de venter og ser. Humor og spøk er en fin innfallsvinkel. Du lærer å være tålmodig med alderen. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. At de spøker rundt alderen betyr gjerne helst noe i motsatt retning. Hadde de virkelig hatt aldersproblemer av noe slag, ville de nok gått stille fram rundt akkurat det.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min seksualitet er uendret fra 20 årene med tanke på lyst og evne. Vel, stort sett... Det tar litt lengre tid å komme, men det er vel ikke negativt akkurat! Har jeg drukket mye alkohol så skal det vel å merke ganske mye til før jeg kommer. Kjedelig sex gidder jeg ikke, da ser jeg heller på Netflix. 😂 M40. Anonymkode: 422dd...28a Er du heeeelt ærlig nå? For å svare på TS sitt spørsmål er voksne menn ofte bra elskere, og de har forstått dette med at sex er for begge parter. De er tryggere og bedre. Sex hver dag eller flere ganger daglig kan du imidlertid bare forvente helt i starten og i ferier/fridager. De pleier ikke å være nøyaktig som i 20 årene. Det er absolutt greit, og på mange måter å foretrekke. 👍 Anonymkode: bd09e...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Mannen min er straks 42, og han har alltid lyst han. Kan ikke ligge inntil hverandre engang før jeg får et penal i låret🤣 Anonymkode: 39748...799 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 Du kan ikke forvente sex med en 40 åring som feks den senen fra hjem til jul... Anonymkode: f5644...702
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #11 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er du heeeelt ærlig nå? 👍 Anonymkode: bd09e...f6d Hva tenker du på spesifikt? Anonymkode: 422dd...28a
Morpheus Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 (endret) Menn i den alderen som har hatt et aktivt sexliv, er nok tryggere på meg selv seksuelt. De vet hva jeg liker, og vet hvordan jeg får tilfredsstilt den andre partneren. Men nei. Det funker ikke å tro man skal ha sex etter å ha vært på byen og drukket. Endret 31. desember 2020 av Morpheus Feilformulering
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 De er impotente hele gjengen. Anonymkode: 9a9df...e24 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 Skal ikke uttale meg på vegne av alle menn her, men har ikke merket så stor forskjell på 20-30 og 40 åringer. Sistnevnte har dog hatt mer erfaring, vært mer tålmodige og bedre elskere. Min nåværende er 43 år, og ønsker sex nesten hver dag. Men alkohol, for lite søvn, sykdom, stress og krangling er derimot ting som setter han ut av spill. Anonymkode: 1b007...7c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 Min erfaring at de er kåte 24/7 slik som yngre menn og tenåringer. Anonymkode: 35fa5...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå