Gå til innhold

Nyttårs-mat alene. Forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe natt i år. Kommer til å jobbe alene. Hva ville dere laget å spise? Bør være noe som er lett å varme, da jeg aldri kan vite om noe skjer og jeg ikke får så god tid å spise.

Anonymkode: c9aff...a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lagd meg kalkun filet med waldorfsalat. Er typisk nyttårsmat, kan lages på forhånd, og kan spises kald 🙂

Anonymkode: e3fa7...2a9

• Liker 4
Skrevet

Guacamole, rømme, salsa og tacokjøttdeig som kan varmes opp. Med nachos til. Lett å lage til.

Anonymkode: 99d1a...9c8

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tatt en biff, med soppstuing og asparges. Helle litt fløte i stekepanna til sist. 

Skrevet

Skulle foreslå andebryst, men det blir vel vanskelig når du er på jobb. Hva med trøffelpasta med aromasopp og parmesan?🤤 Helt nydelig, og er raskt å lage. Jacobs har egen trøffelpasta, så trenger du trøffelolje, trøffel, aromasopp og parmesan 😋

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Vinky said:

Skulle foreslå andebryst, men det blir vel vanskelig når du er på jobb. Hva med trøffelpasta med aromasopp og parmesan?🤤 Helt nydelig, og er raskt å lage. Jacobs har egen trøffelpasta, så trenger du trøffelolje, trøffel, aromasopp og parmesan 😋

godt forslag, ville fått med inn noe proteiner. en kyllingfilet samt litt grønt (asparges el brokkoli)

Anonymkode: c176e...435

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

godt forslag, ville fått med inn noe proteiner. en kyllingfilet samt litt grønt (asparges el brokkoli)

Anonymkode: c176e...435

Ja, det kan man så klart, men det blir mye mer jobb og mer tidskrevende. Jeg personlig syns trøffel er så nydelig at jeg syns det er best alene i pastarett 😋 Så lenge man spiser variert og sunt ellers går det fint med en sånn middag iblant🌟

• Liker 1
Skrevet

Lett å varme, mener du at det er ferdiglaget og varmes på jobben? 

Jeg ville gått for noe enkelt som spises kaldt, som noen foreslå f.eks. kalkun/kylling med waldorfsalat eller kanskje sushi? Og gjerne hatt med noe godt til dessert. Ville så laget en skikkelig nyttårsmiddag 1. januar heller.

Skrevet

Jeg hadde tatt med sushi 🍣🍣🍣 🍣

Godt nyttår ❤️🎆

Anonymkode: 3da10...36a

Skrevet

juletallerken fra Fjordland? Eventuelt kjøpe noe god takeaway

Anonymkode: d665c...b30

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde lagd meg kalkun filet med waldorfsalat. Er typisk nyttårsmat, kan lages på forhånd, og kan spises kald 🙂

Enig.  Kalkun må det være!  

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig, Kiwi har noen små pakninger med kalkunfilet iallfall. Nok til en person😊

Anonymkode: 58008...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...