AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Baby på 6 uker har hele tiden hatt problemer med å finne roen hvis jeg legger han på magen/brystet mitt for hvile/kos. Han begynner å sutre og sparker fra, dvs kjennes ut som han prøver å klatre opp selv om han nesten er over skulderen min. Kan finne roen hvis jeg bærer han en stund før jeg setter meg ned, men er umulig å få han til å hvile på meg uten at han klatrer 😅 Samme skjer hos barnefar, men ser at han finner fortere roen der enn hos meg. Ellers kan han finne på å klatre oppover der også 🤔 Blir fort sur i den stillingen der. Foreløpig foretrekker baby å ligge alene enn på meg 🤷♀️ Og synes det er litt rart. Noen som har opplevd det samme? Trodde de fleste babyer sovnet med en gang noen la dem på brystet 😅 Anonymkode: b7dae...a73
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Vår var heller ikke glad i å ligge og sove på oss, da bare kavet hun og var irritert. Hun sovnet av og til i melkerus etter amming, men aldri utenom det. Anonymkode: c344b...961
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Ingen av våre har likt å ligge på brystet, ble bare kaving som gikk over til gråt. La de i vogga eller senga sovnet de med en gang, så nei det er ikke alle som liker det. Anonymkode: 53ee5...058 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Min likte det heller ikke. At de sparker fra er fordi de har en refleks som løses ut når de får trykk under føttene (krabberefleksen). Anonymkode: 9e0b7...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå