Gå til innhold

Sex dagen derpå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ofte veldig kåt dagen derpå. Mest fordi jeg tror jeg trenger en anerkjennelse for å dempe fylleangsten. Jeg søker sex som en bekreftelse på at alt er ok mellom oss. Andre som har det slik? 

Som kjent blir man jo dehydrert av mye alkohol. Dagen derpå har jeg merket at sæden blir veldig tykk og kvit, og lite i mengde. Har sikkert en sammenheng. 

Mye bedre med sex dagen derpå enn i fylla 🙂 Hva mener du?

Anonymkode: 9e824...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her 😅

Anonymkode: 9f82b...cf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mye bedre med sex dagen derpå enn i fylla 🙂 Hva mener du?

Anonymkode: 9e824...413

Sex på fylla er jo totalt uinteressant :) . Etter noen øl er det stort sett mat og søvn jeg tenker på.

Dagen der på kan absolutt være mye bedre en på fylla. Helt enig. 

Skrevet

Det skyldes at alkohol demper produksjon av kjønnshormonet testosteron. Når du våkner dagen derpå øker produksjonen igjen og du opplever det som økt seksualdrift.

Skrevet

Det kan være digg, om det ikke var grisefylla dagen før, men nok til å være "redusert", samt fyllesjuk-kåt. :)

Skrevet

Jeg blir kåt når jeg drikker.. Veldig dumt, for jeg og mannen gjør mange teite og forhastede ting i fylla. Vi angrer dagen derpå (aldri anger som i å føle oss brukt, mer som i vond kropp!) og snakker om at vi må slutte å ha sex når vi drikker og heller dagen derpå. Den gang ei.. 😅

Anonymkode: 331f7...adb

Skrevet

Jeg blir også kåt når jeg drikker (kvinne). Dagen derpå er jeg derimot veldig lite interessert.. 

Anonymkode: c6222...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...