Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god del lyse hår i ansiktet. Korte, helt lyse og myke, men likefullt irriterende. Føler at jeg har "pels" på kinnene, på overleppa og i panna...

Noen andre som har det slik og har funnet en lur måte å fjerne dem på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På parfymeri får du kjøpt hårfjerningskrem spesielt beregnet til ansiktet. Ellers så er jo voksing et alternativ dersom hårene er lange nok(overleppa kanskje). Det kan gjøres enten hjemme eller i salong.

Skrevet

Oj! Det så jo helt fantastisk ut! Lurer på om jeg skal bestille jeg... :)

Skrevet

Jeg har prøvd det!

Tror kanskje det virker for lange, tykke hår.

Det fjernet ikke pelsen iallefall....

Hovedinnlegger...

Skrevet

jeg har prøvd velvet touch, joda.. den fjerner hårene, + all hud på leggene.. har faktisk testa den på kjakan også, og du blir silkemyk, enn så lenge.. og du kjenner at du har brukt sandpapir i ansiktet.. =)

Skrevet

Jeg prøvde velvet touch både på legger og i ansikt. Det gikk ikke spesielt bra noen av stedene. Selv om jeg var veldig forsiktig med ikke å trykke for hardt, må jeg har gjort det likevel...- fikk ihvertfall tynne skårper både i ansiktet, og på leggene.

Skrevet

Så man kan med andre ord heller gå på Byggmakker og kjøpe en pakke fint sandpapir.

Skrevet
Så man kan med andre ord heller gå på Byggmakker og kjøpe en pakke fint sandpapir.

:hoho:

Skrevet

Jeg har samme problemet. Bruker øyenbrynskniver til å fjerne håret. Men det kommer ganske raskt tilbake da.

Skrevet

voksing er heller å foretrekke enn å slipe bort/skjære/barbere bort dunet/hårene.

Skrevet

Jeg har problemer med at dunhårene ikke fester seg til stripsen hvis jeg skal vokse. Da er det tross alt bedre for huden å skjære bort hårene.

Skrevet

Dunet (vellushår) vil få kjerne og bli til hår (terminalhår) og kan også få mørkt pigment hvis du skjærer/barberer. Det er veldig viktig å få med roten ut ved voksing for å unngå å få skjeggvekst til slutt...

Skrevet

Jeg har mørkt skjegg i hele ansiktet! Ikke no' problem! Jeg bare barberer meg hver dag!

Skrevet

Det koster vel 100-150 kr og vokse ansiktet hos hudpleier. Det tar jeg meg råd til en gang i måneden og det er definitivt verdt det!

Skrevet
Jeg er hudterapeut.

Jeg også, men jeg har lært det motsatte..

Skrevet
Jeg også, men jeg har lært det motsatte..

?!?!?? Da må du nok sette deg ned og studere litt...

Skrevet
Det koster vel 100-150 kr og vokse ansiktet hos hudpleier. Det tar jeg meg råd til en gang i måneden og det er definitivt verdt det!

Har også prøvd å vokse(overleppa), men ikke søren om voksen får tak på hårene. Noen råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...