Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke til termin her og i dag har jeg hatt mye slimete utflod (ikke en stor klatt som jeg ofte hører andre beskrive slimproppen) men bare blankt slim som kommer litt hele tiden. Jeg har også smerter i halebeinet og lysken som har oppstått i dag. Har hatt mye bekkensmerter i svangerskapet, men disse smertene er annerledes og lenger ned på en måte.

Kan dette være tegn på at noe skjer snart/at modning pågår?

Anonymkode: 96123...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likens! Selv har jeg hatt andre modningstegn i følge jordmor; mensmurringer og regelmessige, vonde kynnere som har stoppet opp etter noen timer. Håper dette også er tegn på modning! 🙏🏼

Anonymkode: 768d2...76b

Skrevet

Det er nok modningstegn, men mest den typen "fødselen skjer innen noen uker"-tegn, og ikke nødvendigvis "fødselen skjer innen få dager"-tegn. Jeg hadde litt slimete utflod i flere uker, før en diger slimpropp gikk over to dager og fødselen startet på dag tre. Slimproppen kan gå både litt og litt og bygge seg opp igjen, så slimete utflod er vanlig de siste ukene før fødsel. Smerter lenger ned kan også bety at fødselen nærmer seg, men det kan også bare være at det blir tyngre og mer belastning på kroppen. 

Det er en spennende tid du har i møte, lykke til! 

Anonymkode: 24cd7...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...