Gå til innhold

Tinder mobiloperatør støttes ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slettet tinderprofilen min da jeg vil starte på nytt. Når jeg skal oprette ny bruker står det at mobiloperatør ikke støttes. Hvorfor ikke? Jeg har jo brukt det nummeret til å lage profil før...

Anonymkode: 64b8b...ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummeret ditt er blokkert. Hva årsaken er er ikke godt å si, da Tinder ikke svarer på hendvendelsr. Opplevde det selv, og var i kontakt med både OneCall og ICE, og de var enstemmige der, og begge hatt mange kunder med dette problemet. De hadde prøvd å kontakte Tinder selv, uten å få noen respons. Deres svar var at det er ingenting annet du kan gjøre enn å bytte eller få deg et nytt nummer.

Jeg løste problemet med et kontantkort fra OneCall (som så langt har kostet meg 0,-).

Anonymkode: 9d946...1c6

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg slettet tinderprofilen min da jeg vil starte på nytt.

Tinder slår visst ned på dette, de er lei av at folk sletter profilen og oppretter på nytt.

Mest sannsynlig vil du aldri kunne bruke telefonnummeret ditt for en tinderkonto igjen.

Anonymkode: 7c49c...c42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 14.10):

Nummeret ditt er blokkert. Hva årsaken er er ikke godt å si, da Tinder ikke svarer på hendvendelsr. Opplevde det selv, og var i kontakt med både OneCall og ICE, og de var enstemmige der, og begge hatt mange kunder med dette problemet. De hadde prøvd å kontakte Tinder selv, uten å få noen respons. Deres svar var at det er ingenting annet du kan gjøre enn å bytte eller få deg et nytt nummer.

Jeg løste problemet med et kontantkort fra OneCall (som så langt har kostet meg 0,-).

Hvordan fikk det det til å koste deg 0,-? Jeg er i samme situasjon. Jeg har ikke behov for to telefonnummre utenom til tinder, så jeg ønsker å få kontaktkortet så billig som mulig. Jeg er Telenor kunde.

Anonymkode: 2bb3f...9f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan fikk det det til å koste deg 0,-? Jeg er i samme situasjon. Jeg har ikke behov for to telefonnummre utenom til tinder, så jeg ønsker å få kontaktkortet så billig som mulig. Jeg er Telenor kunde.

Når jeg brukte tinder, hadde jeg det på et nettbrett. Altså uten telefonnummer/simkort/mobiloperatører. Du kan jo prøve det? 

Anonymkode: 272bc...e75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Når jeg brukte tinder, hadde jeg det på et nettbrett. Altså uten telefonnummer/simkort/mobiloperatører. Du kan jo prøve det? 

Anonymkode: 272bc...e75

Det går ikke nå lengre uten tilknytting til telefon, man må ha en kode fra sms. Jeg har forsøkt å  lage tinder konto på pcen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kostet ikke noe bestille, og det koster jo ikke noe å motta SMS. Eneste jeg kunne finne som var gratis var OneCall. Tror ikke Telenor tilbyr noe.

• 1 år senere...
Skrevet

Hva om Tinder sier at telefonoperatøren min ikke støttes? Telefonoperatøren din er mobilleverandøren din (det er der du får SIM-kortet ditt fra); Og hvis Tinder sier at telefonoperatøren din ikke støttes, betyr det at mobilleverandøren din ikke støttes.

Du kan prøve å kjøpe Tinder-telefonnummer for bekreftelse Tinderofone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...