AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Min x svigerinne ringte i går nviterte meg hjem til henne på middag og vin på lørdag. Jeg svarte at jeg var usikker på om jeg kunne komme pga at jeg var syk. Hodepine og svimmel. Er plaget med det i perioder. Men jeg sa at hun får beskjed på fredag. I går kveld fikk jeg snap fra henne. Var ett bilde av ei flaske vin. Hun skrev at hun hadde handlet vin i tilfellet jeg kom. I dag kom en ny snap med bildet av biff. Samme tekst. At hun hadde kjøpt inn i tilfellet jeg ble bedre og at jeg kom til henne. Så nå kjenner jeg på en dårlig samvittighet hvis jeg ikke drar? Er det kanskje det hun vil oppnå? Min bror sa bestandig at hun manipulerer de hun kjenner for å få det som hun vil. Men jeg vil ikke tro at hun er sånn... Anonymkode: 06890...d89
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Send en snapp om at du håper å kunne delta (hvis du faktisk har lyst). Anonymkode: 93f4f...103
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Send en snapp om at du håper å kunne delta (hvis du faktisk har lyst). Anonymkode: 93f4f...103 Har lyst, hvis jeg er bedre. Har sagt det.. Anonymkode: 06890...d89
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Det hørtes da bare hyggelig ut av henne, hvordan klarer du og broren din å tolke det til manipulering og at hun presser deg til å få dårlig samvittighet??? Folk altså, jeg blir helt matt. Hvis du tenker så stygt om henne synes jeg du skal avlyse, og la henne spandere vin og biff på et hyggeligere menneske. Anonymkode: 523e5...410 4
SoWhat? Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Det er flere dager til, og jeg kaller ikke hodepine og svimmel for "syk" Ta deg noe smertestillende. Hvorfor tror du at hun manipulerer? Er det du som har dårlig samvittighet av en grunn uansett? Syns ikke du virker grei. 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Skjønner heller ikke hvordan det er manipulerende å sende bilder av vin og biff og gi deg inntrykk av at hun gleder seg og håper du blir frisk og at du kan komme på middag? Endret 30. desember 2020 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå