AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Hva tror du? Jeg tror mange skriver ting her inne for å teste meninger og for å provosere. Enten det er feminister, Uføretrygde, sykepleier osv Anonymkode: 17f06...306 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Mye tullinger her inne. Også mange som prøver og være edgy, eller trolle. Anonymkode: d163c...8c1 3
Silva Pluvialis Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Jeg har aldri diktet opp noe i alle fall. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Jeg tror det avhenger veldig av hvilket underforum det er snakk om. Samlivsforumet tror jeg stort sett er oppdiktet, mens mange andre er mer normale Anonymkode: b0fc6...489 1
Ullvott Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Det er utrolig mye tull her inne, åpenbart skrevet for å provosere eller å teste meninger, ja. Selv de som har reelle spørsmål gjør vel om litt på problemstillingene slik at det ikke blir alt for lett gjenkjennelig. Det er forresten ikke noe rart om man skriver om litt, for uansett hva man spør om så møter man jo et hylekor som er ute etter å "ta" trådstarter. Trådstarter har alltid feil. 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Ja. Men hva feminister angår så anser jeg det ikke som utenkelig at du bl.a referer til meg og jeg gjør det ikke for å provosere. Jeg kjeder meg pga Korona-fengsel og snublet inn på kg og tenkte jeg kan forsøke å gjøre litt nytte for meg og vekke kvinner opp litt, for maken til slappfisk dørmatter er det en stund siden jeg har sett. Så jeg forsøker å gi litt i fakta, kontekst og vise hvorfor mannsargumentene er svada når man kjenner fakta og har fått litt kontekst og argumenter å jobbe med. Så det er meg. Cheers women! 🥂 Anonymkode: 95a74...b43 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Raptor skrev (13 minutter siden): Verste jeg ser er "Anonyme Brukere" Ja, å bruke profilnavn er sannelig en luksus en mann kan unne seg, som en kvinne ikke kan. Anonymkode: 95a74...b43 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja. Men hva feminister angår så anser jeg det ikke som utenkelig at du bl.a referer til meg og jeg gjør det ikke for å provosere. Jeg kjeder meg pga Korona-fengsel og snublet inn på kg og tenkte jeg kan forsøke å gjøre litt nytte for meg og vekke kvinner opp litt, for maken til slappfisk dørmatter er det en stund siden jeg har sett. Så jeg forsøker å gi litt i fakta, kontekst og vise hvorfor mannsargumentene er svada når man kjenner fakta og har fått litt kontekst og argumenter å jobbe med. Så det er meg. Cheers women! 🥂 Anonymkode: 95a74...b43 Ts Jeg snakker om at folk skriver om feminister. Altså antifeminister. Anonymkode: 17f06...306 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 Tror det er en god blanding ja. Noen vil skape reaksjoner, noen er nyskjerrig på en problemstilling og later som at det er ekte. Noen er reale, andre skriver sannheten, men pynter litt på den, overdriver eller blander inn andre faktorer for ikke å bli gjennkjent, eller for å få mer støtte. Har selv pyntet på sannheten. Og funnet på noe av nyskjerrighet, eller for å få frem poenget mitt. Men har aldri laget en trolletråd. Litt gøy må man også ha 😉 skjønner ikke hvorfor folk blir så sinte av trolle tråder. De skaper mange morsomme og ekte diskusjoner. Er veldig gøy å se alle sine forskjellige menninger om ting og tang 🙂 Anonymkode: 5aae8...0af 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Leste en gang en tråd som fikk god respons. Om en kvinne og en mann. Ts kom stadig med oppdateringer. Noen måneder etter leser jeg boka som ts har tatt sin historie fra. Anonymkode: 572bf...1ca
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leste en gang en tråd som fikk god respons. Om en kvinne og en mann. Ts kom stadig med oppdateringer. Noen måneder etter leser jeg boka som ts har tatt sin historie fra. Anonymkode: 572bf...1ca Hvilken tråd var det? Anonymkode: fa216...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Leste en gang en tråd som fikk god respons. Om en kvinne og en mann. Ts kom stadig med oppdateringer. Noen måneder etter leser jeg boka som ts har tatt sin historie fra. Anonymkode: 572bf...1ca Hvilken bok? Anonymkode: 17f06...306 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 Jeg har diktet opp scenarier dersom det er noe jeg lurer på hva folk mener om, men det er tråder som like gjerne kunne vært ekte - det er bare enklere å formulere det som om det er en aktuell problemstilling. Det er aldri for å provosere. Anonymkode: df494...fa9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #16 Skrevet 1. januar 2021 Ser det er enkelte som prøver å dikte opp en egen persona rundt sitt brukernavn, gang på gang så blir vedkommende konfrontert med tidligere utsagn som ikke henger på greip. Likevel så er det enkelte som faller for oppdiktede historier om utenlandstjeneste og tårevåte situasjoner som har med mennesker og dyr å gjøre, mye av dette er åpenbare fyllehistorier for den som følger med. Anonymkode: b0a0e...71e 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #17 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 18.08): Hvilken tråd var det? Anonymkode: fa216...7ec AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 18.27): Hvilken bok? Anonymkode: 17f06...306 Dette er flere/mange år siden så husker hverken tråd eller bok. Boka var iallfall skrevet av en norsk forfatter. Tror kvinnelig. Mener det var om utroskap. Var hun i historien lærer? Boka kjøpte jeg på salg og har gitt den videre. Anonymkode: 572bf...1ca
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #18 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er flere/mange år siden så husker hverken tråd eller bok. Boka var iallfall skrevet av en norsk forfatter. Tror kvinnelig. Mener det var om utroskap. Var hun i historien lærer? Boka kjøpte jeg på salg og har gitt den videre. Anonymkode: 572bf...1ca Er det Nei og atter Nei av Nina Lykke? Romanen er utgitt i seks land, og handler om Ingrid, en lærer som bor med mann og to sønner i en villa på Nordstrand. Ektemannen faller for en yngre kollega, stifter ny familie og stiger i gradene i departementet. Anonymkode: 17f06...306
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #19 Skrevet 1. januar 2021 On 12/30/2020 at 3:07 PM, AnonymBruker said: Hva tror du? Jeg tror mange skriver ting her inne for å teste meninger og for å provosere. Enten det er feminister, Uføretrygde, sykepleier osv Anonymkode: 17f06...306 Du glemte psykologer. Anonymkode: abdff...b47
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 Jeg behandler alle innlegg som ekte. For selv om kanskje ikke akkurat DEN tråden faktisk er ekte så er det kanskje noen som lurer på akkurat det samme og trenger hjelp til det Anonymkode: 8f80f...978 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå