Gå til innhold

Typen til en bekjent spurte om han kunne kose med mine digre pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sendte meg en melding å fortalte at han ofte tenkte på mine store naturlige pupper, 75 F) at han ønsket å få kose med de ( kysse-suge på de etc) burde jeg si fra eller la han gjøre det? Hvorfor er det så mange grisete opptatte menn? 

Anonymkode: 979a0...22b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner med store pupper bør dele på godene.

Selvfølgelig skal du la han få kose seg med brystene dine.

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor i allverden skulle du la han gjøre det? 

Anonymkode: 32661...aa9

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sendte meg en melding å fortalte at han ofte tenkte på mine store naturlige pupper, 75 F) at han ønsket å få kose med de ( kysse-suge på de etc) burde jeg si fra eller la han gjøre det? Hvorfor er det så mange grisete opptatte menn? 

Nei - du trenger ikke å la han gjøre det bare fordi han spør... Du eier jo din egen kropp.

Anonymkode: efb17...95e

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei - du trenger ikke å la han gjøre det bare fordi han spør... Du eier jo din egen kropp.

Anonymkode: efb17...95e

Det hadde vært deilig, men han er jo i et forhold.

Skrevet

«Hvorfor er det så mange grisete opptatte menn»

-Vurderer å tillate en sånn type holdning som igjen oppmuntrer menn til å vær «grisete, men skal allikevel undre seg over ekkel oppførsel»-

.. Hæ?

• Liker 13
Skrevet

Jeg har også store naturlig pupper (75i) og jeg har også opplevd dette flere ganger. En som ville betale meg for at han skulle kose med puppene mine i en time. Har selvfølgelig sagt nei hver gang, men ingen grunn til å rope "troll" da dette faktisk skjer. Ubehagelig.

Anonymkode: dba2d...567

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har også store naturlig pupper (75i) og jeg har også opplevd dette flere ganger. En som ville betale meg for at han skulle kose med puppene mine i en time. Har selvfølgelig sagt nei hver gang, men ingen grunn til å rope "troll" da dette faktisk skjer. Ubehagelig.

Anonymkode: dba2d...567

Hva slags type menn er det som spør deg? 

Skrevet

Jeg har også naturlige 70 F. Ikke tykke ellers. Hvor mye ville han betale? Hadde jeg fått en bra sum og trengte penger så hvorfor ikke? Deilig hadde det sikkert vært også:)

Anonymkode: 046f8...1c7

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Skjønner det godt at noen gjerne vil betale for det.. naturlig store bryster er noe som har en stor tiltrekning på menn. Jeg tror de fleste damer også vil kjenne på en mega stor kuk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har også naturlige 70 F. Ikke tykke ellers. Hvor mye ville han betale? Hadde jeg fått en bra sum og trengte penger så hvorfor ikke? Deilig hadde det sikkert vært også:)

Anonymkode: 046f8...1c7

Liker du andre kvinners store bryster og? 

Skrevet
Smeltemann skrev (1 time siden):

Skjønner det godt at noen gjerne vil betale for det.. naturlig store bryster er noe som har en stor tiltrekning på menn. Jeg tror de fleste damer også vil kjenne på en mega stor kuk.

Mega stor kuk er ikke så interessant, det gjør vondt. Store pupper kan ikke sammenlignes med kukk......... haha

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mega stor kuk er ikke så interessant, det gjør vondt. Store pupper kan ikke sammenlignes med kukk......... haha

Vondt å ta på ?

Skrevet
Smeltemann skrev (3 minutter siden):

Vondt å ta på ?

Ja de kan bli hekta. 

Skrevet

Som ansvarlige menn så er det bare vår plikt å kose med kvinner med store bryster.

Menn er skapt til å hjelpe kvinner i nød.

• Liker 1
Skrevet
DominantHr skrev (2 minutter siden):

Som ansvarlige menn så er det bare vår plikt å kose med kvinner med store bryster.

Menn er skapt til å hjelpe kvinner i nød.

Bullshit

Anonymkode: d4b25...8cc

• Liker 4
Skrevet

Det er typen til en bekjent. Svar ham at han kan spørre kjæresten sin, om hun synes det er ok, eller om han vil at du skal spør henne. Tenker det ikke blir flere meldinger da

Anonymkode: 22fd5...915

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er typen til en bekjent. Svar ham at han kan spørre kjæresten sin, om hun synes det er ok, eller om han vil at du skal spør henne. Tenker det ikke blir flere meldinger da

Anonymkode: 22fd5...915

ja, de får en pupp hver ;)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja la han få kose og patte på puppene dine!

Anonymkode: 3e032...6bb

• Liker 1
Skrevet

La han gjøre det du. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...