Gjest Lizbet Skrevet 24. september 2002 #1 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg føler at jeg har verdens mest kosete, snilleste og mest flørtete kjæreste for tida. Uansett om han er hjemme eller ute å reiser, om vi er ute eller hva vi nå enn gjør skal han holde rundt meg eller i meg, kose kysse og fortelle at han er glad i meg. Det gir en kjempegod følelese og vite at jeg betyr så mye for noen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 24. september 2002 #2 Del Skrevet 24. september 2002 DU ER VELDIG HELDIG :D :D :D Glad på dine vegne.. og kanskje litt misunnelig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venus, ikke innlogget Skrevet 29. september 2002 #3 Del Skrevet 29. september 2002 Så fint for DEG !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. september 2002 #4 Del Skrevet 29. september 2002 Heldig jente!! Utrolig herlig å være forelska og vite at noen er glad i deg!! Etter 7 måneders forhold er alt bare blitt bedre og bedre mellom meg og kjæresten. Har aldri vært så lykkelig som nå!! Noen ganger er det for godt til å være sant Håper det aldri tar slutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå