MortenMinstelønn Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Tittelen sier vel det meste. Jeg er usikker om denne tråden i det hele tatt hører hjemme under seksualitet. Jeg er ganske sikker på meg selv får jeg ofte høre. Jeg liker å snakke foran store forsamlinger og gjør det oftere og oftere. Det jeg ikke helt klarer å være selvsikker rundt er når en kvinne ser på meg på T-banen. Er det for hvordan jeg kler meg hun ser på meg? Eller liker hun meg, mitt ansikt? Og hva vil hun at jeg skal gjøre med det? Skal jeg gå bort å sjekke henne opp? Nei, tror ikke hun ønsker det. Det ender som regel med at jeg begynner å se på telefonen eller ser en annen vei. Jeg blir ikke ofte rådløs eller flau, men dette er en situasjon som setter meg ut. Dette kan for noen høres ut som jeg er innbilsk. Mulig jeg er det. Det endrer uansett ikke det faktum at dette skjer hver dag. T-bane, kafe, bakeri, restaurant. Det lure blikket. Hva vil du kvinne, med det lure blikket ditt, sånn egentlig? Takk for svar:)
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Kikker på en mann gjentatte ganger om det er noe jeg liker ved han, møtes blikket smiler jeg til han. Det betyr bare at jeg liker han, om han vil starte en samtale er det helt greit, men det betyr ikke "sjekk meg opp" Anonymkode: 818d1...7b6 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Er du kjekk i mine øyne så kan det være fint å bare hvile øynene litt på deg uten at det betyr noe mer. Er det mer som tiltrekker, så ville jeg vel prøvd å ett lite smil også...jeg er også den som kan begynne å snakke litt til deg for å se hva som skjer....litt nyskjerrig. Kan jo være jeg smiler også, uten at jeg vil sjekke deg opp eller bli sjekket opp. Ett smil er alltid hyggelig 😊 Anonymkode: c5500...a56 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Jeg er generelt nysgjerrig og ser mennesker i øynene. Jeg er ikke interessert i alle menn jeg ser på for å si det sånn. Men når jeg ser flere ganger og har "det lurer blikket" flørter jeg. Jeg tar jeg det som at man ikke er åpen for kontakt om han passer på å ikke møte blikket mitt, eller ser på telefonen da. Anonymkode: 5e323...6f3 1
Chantielle Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Chantielle mod. 1
MortenMinstelønn Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Tusen takk for interessante svar:) Endret 30. desember 2020 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Er det deg på bildet ? Titter jo gjerne litt ekstra på attraktive menn jeg møter på min vei. Men så er utstråling og intelligens mye mer tennende enn det pene ytre som synes ved første øyekast Anonymkode: cee8f...221 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Så en kjekk mann på treningssenteret i går. Tok meg selv i å gjentatte ganger titte bort på han. Jeg hadde dog ikke ønske om blikkontakt ettersom jeg ikke er ute etter et forhold, men liker så klart å nyte synet når jeg ser en fin mann. Om han hadde møtt blikket mitt hadde jeg sett bort. Det har hendt at jeg ikke er kjapp nok i reaksjonen og at jeg ender opp med å bare gi et smil i stedet for å vike med blikket, men det er på ingen måte en invitasjon. Men de fleste er ikke som meg da, haha... Om du får et lurt smil og kvinnen holder blikkontakten med deg lenge, og virker kontaktsøkende, så kan det være noe i det. Anonymkode: c4421...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Jeg ser på folk (ikke bare menn) av mange grunner. Kanskje de har en interessant klesstil, kanskje de miner meg om noen jeg kjenner, kanskje jeg lurer på hvordan jeg ville sett ut med den hårfargen eller frisyren, kanskje jeg lurer på hvorfor de har sminket seg sånn, kanskje de er pene, kanskje de er rare, kanskje kjeder jeg meg bare og lar blikket vandre, kanskje jeg tenker på noe og sitter med øynene vendt mot dem uten å merke det og uten å egentlig se dem Anonymkode: 5d268...cbd 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 Jeg kikker ekstra (uten å klare å la være) med alle det er noe "ekstra" ved. Det kan være en som er ekstra pen, en som er uvanlig stygg, noe med håret, øynene eller hva som helst - men det skiller seg ut på et vis. Så hvis du er en attraktiv mann, så ville jeg nok (ufrivillig) hvilt øynene på deg litt mer enn jeg normalt ville gjort om du var totalt ordinær. Jeg elsker å se pene mennesker, og vil helst se hele tida. Anonymkode: d04f0...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 Jeg ser på folk når jeg kjeder meg, bare for å ha noe å glo på. Er overhodet ikke intressert i noen bare fordi jeg ser på noen. Anonymkode: 2018e...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Hei! Tror vi alle tenker den tanken av og til; "så han på meg fordi han syntes jeg var fin, eller var det tilfeldig?" Svaret er både og, eller enten eller. Så når du møter et blikk der du synes kvinnen er interessant, hold blikket litt og smil. Du kan i tillegg legge på et "hei". Da fremstår du åpen og selvsikker, hvilket er positivt. Jeg er kvinne og gjør dette selv. Kanskje jeg også slenger på en kommentar for å "invitere" til dialog- ikke noe de trenger å svare på, gjerne bare en morsom kommentar. Anonymkode: 53bf9...31c 1
MortenMinstelønn Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 17.56): Hei! Tror vi alle tenker den tanken av og til; "så han på meg fordi han syntes jeg var fin, eller var det tilfeldig?" Svaret er både og, eller enten eller. Så når du møter et blikk der du synes kvinnen er interessant, hold blikket litt og smil. Du kan i tillegg legge på et "hei". Da fremstår du åpen og selvsikker, hvilket er positivt. Jeg er kvinne og gjør dette selv. Kanskje jeg også slenger på en kommentar for å "invitere" til dialog- ikke noe de trenger å svare på, gjerne bare en morsom kommentar. Det er ikke sånn at jeg er ute etter å bli kjent med de som stirrer. Selv ikke de jeg synes er veldig attraktive. Jeg er mest ute etter hva dere kvinner tenker i denne tråden. Hvis jeg var en skikkelig "hunk" som ønsket sex med forskjellige kvinner annenhverdag, så kanskje. Men det er ikke et liv jeg ønsker meg. Og jeg vet at det ikke var din mening heller:) Men noen ganger lurer jeg jo på hva kunne ha skjedd om jeg hadde satt meg ned ved siden av eller bare gått bort. Kanskje det ville ha vært kvinnen som endret mitt liv totalt og for alltid. Hvem vet. Jeg er såpass selvgod og sikker på hvem jeg er, at jeg tenker at som regel vil jeg ødelegge hjerter fremfor å finne den rette. Da går jeg heller av på rett T-banestasjon og videre ut i mitt eget liv. Men at den rette har sett på meg, er jeg ikke i tvil om. Jeg er heller ikke i tvil om at jeg har ødelagt en nydelig framtid bare ved å se en annen vei. Men det gjelder vel oss alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå