AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Dere som jobber i bransjen er dette er trygt valg? Har allerede en Bachelor i design og kan HTML, CSS og javascript grunnleggende, men vurderer å ta master da jeg synes det er et tøft arbeidsmarked nå og vanskelig å komme inn uten kontakter i feltet. Noen med erfaringer de vil dele? Anonymkode: 89c7c...2b6
Uni_me Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Ja, for meg iaf har det vært kjempe enkelt å få jobb hver gang jeg har søkt. Får alltid flere tilbud å velge mellom, du trenger ingen kontakter. Unødvendig med master, viktigste er arbeidserfaring. Mange steder å jobbe, for private selskaper, byråer eller som konsulent. Men digitale byråer poster ofte stillingene sine på sine egne nettsider så du må sjekke nettsiden til hvert enkelt selskap du er interessert i. Eller sende en åpen søknad, de ser nesten alltid etter gode folk. Hvis du er dyktig så er det ikke noe problem. For å dekke behovet til front end utvikler-stilling så må du kunne mer enn bare grunnleggende javascript. Sett deg inn i Vue.js og React (vue er lettere å få taket på). Og designene dine burde være gode. Send meg en lenke i PM til din portfølje så kan jeg gi deg ærlig tilbakemelding om du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå