AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Jeg fikk svak positiv test med strimmel 3.juledag. 4., 5. juledag blødde jeg, lyserødt til rødt blod, slik at jeg måtte bruke truseinnlegg. Ingen klumper eller store smerter, men litt mensmurringer. I dag spotter jeg bare litt brunaktig. jeg er selvfølgelig livredd for at jeg har mistet, men har testet meg hver dag siden positiv test. Har fått gravid 1-2 uker på digital test, og svak positiv på strimmel, med sterkere for hver dag. I dag var den veldig positiv, i alle fall med mye sterkere strek enn tidligere. Kan det være et godt tegn, at kanskje hcg stiger, i og med at testen er mer tydelig positiv i dag? Anonymkode: 76770...44e
Laura80 Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Det kan gå fint. Ved min forrige graviditet fikk jeg først «mensen» som normalt , trodde jeg. Men blødningen varte bare en dag og ikke 5 som normalt. Trodde mensen bare var litt tullete og hadde ikke testet. Ca en uke etter denne «mensen» begynte jeg tro at noe var feil med meg for jeg var så uendelig trøtt: sov i lunsjpausen på jobb , følte meg helt utmattet og tom for energi. Trodde jeg seriøs manglet masse vitaminer. Hadde null tro på graviditet spesielt pga mensen den ene dagen, men tok en test i frustrasjon etter en uke og den var knall positiv. I følge termin og sånn var jeg blitt gravid ved el ca to uker før den mensen , så var nok bare en hormonell blødning rundt mendtid. Begynner du derimot å blø mer, som en mens og flere dager kan det være du har mistet ..
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Laura80 skrev (1 time siden): Det kan gå fint. Ved min forrige graviditet fikk jeg først «mensen» som normalt , trodde jeg. Men blødningen varte bare en dag og ikke 5 som normalt. Trodde mensen bare var litt tullete og hadde ikke testet. Ca en uke etter denne «mensen» begynte jeg tro at noe var feil med meg for jeg var så uendelig trøtt: sov i lunsjpausen på jobb , følte meg helt utmattet og tom for energi. Trodde jeg seriøs manglet masse vitaminer. Hadde null tro på graviditet spesielt pga mensen den ene dagen, men tok en test i frustrasjon etter en uke og den var knall positiv. I følge termin og sånn var jeg blitt gravid ved el ca to uker før den mensen , så var nok bare en hormonell blødning rundt mendtid. Begynner du derimot å blø mer, som en mens og flere dager kan det være du har mistet .. Har ikke blødd like mye som ved vanlig mens nei, men synes det er mer en enn «liten blødning» eller spotting. Har brukt truseinnlegg, har ikke vært nødvendig med bind eller tampong. Men blir så innmari usikker. Føler meg veldig gravid da. Føler brystene er større, blir lett svimmel, varm og kald om hverandre, hodepine som kommer og går, økt kroppstemperatur, murring i magen og ryggen, ilinger nedover lårene og generelt sliten. Men det kan jo være psyken som spiller meg et puss, evt hormoner fra en graviditet som gikk galt. Klamrer meg fast til troen på at testen jeg tok i dag ikke skulle ha vært sterkere enn alle de andre testene jeg har tatt hittil, dersom jeg har mistet! TS Anonymkode: 76770...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå