AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Har 14 dager for sen menstruasjon. Tok en test etter 5 dager, fikk positiv. Og så tok jeg to nye tester ganske tett på etter 1 uke, der begge ble negative. Nå har det gått enda en uke, og jeg har enda ikke fått mensen. Tok en ny negativ test i dag. Kan det hende jeg er gravid likevel? Eller hva er dette for noe. Anonymkode: dbd90...b62
Gjest Chroma Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Det var rart! Ville gått til legen.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Det kan være en MA eller dårlige tester. Uansett så må du til legen og du ikke får menstruasjon og testene viser negativt. Vi kan ikke gi noe svar her. Legen kan ta blodprøve og måle konsentrasjon av graviditetshormoner i blodet og eventuelt henvise til ultralyd. Ta kontakt i dag. Anonymkode: 79711...530 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Kan være kjemisk! 🤔 Ville gått til lege og ta blodprøver; det gjorde jeg. Der vil du få et klart svar! Anonymkode: 5ce7c...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå