Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med å finne ut av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått frem og tilbake i tankene mine i nesten ett år nå men klarer ikke å finne roen til å lande på noe. 
Jeg opplevde et stort tillitsbrudd fra kjæresten min da han slo opp med meg fordi han var usikker på sine følelser, men vi ble sammen kort tid etter da han angret og ba om unnskyldning. Vi har snakket om det hele jevnlig men jeg klarer likevel ikke å finne roen til å stole på at ikke han skal gjøre noe slikt igjen. Tilliten ble brutt og jeg klarer ikke å finne den igjen tilstrekkelig. Det kan i perioder være fint men så kommer usikkerheten snikende slik den alltid gjør og jeg er så sliten av det😔

Jeg vet at dere ikke kan sitte med svaret men kanskje noen har noen tanker eller innspill som kan hjelpe meg med å sortere eller evt finne ut av hva jeg bør finne ut av for min egen del eller spørre ham om? 
Jeg er ordentlig rådvill og jeg vil så gjerne at dette skal fungere for jeg elsker ham, men så er det så vondt i hjertet å ikke kjenne på en uforbeholden tillit slik jeg hadde før💔

Anonymkode: c7cf6...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde han selv å si om det han hadde gjort?

Hva gjør han for å gjøre det bra igjen?

Anonymkode: 45762...918

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva hadde han selv å si om det han hadde gjort?

Hva gjør han for å gjøre det bra igjen?

Anonymkode: 45762...918

Det lå i at han var forvirret over følelsene sine, overanalyserte osv. 
Etter unnskyldningene gikk det meste over til normal hverdag. Jeg tok det opp innimellom når følelsene ble vanskelige og da bekreftet han at han ønsket oss fremover og at han elsker meg.

Er jeg rar som ikke syntes det er nok?

ts

Skrevet

Hadde han møtt en annen når han ble usikker på følelsene sine ? 
Var det i såfall bare noe som  gikk over av seg sjøl 

Anonymkode: 06a76...656

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde han møtt en annen når han ble usikker på følelsene sine ? 
Var det i såfall bare noe som  gikk over av seg sjøl 

Anonymkode: 06a76...656

Han sier at han ikke hadde det, har spurt ham direkte flere ganger.

Han sier at han syntes det var fælt i tiden uten meg og at han savnet meg.

ts

Skrevet

Jeg tror det beste er å være ærlig med han om hvordan du har det. Si til han i klartekst at du er utrolig usikker og at tilliten din til han og hans kjærlighet til deg har fått seg noen sår. Hans respons på dette tror jeg vil ha mye å si for utviklingen av forholdet videre.

Anonymkode: a3305...f99

Skrevet

Når man er ung kan det være mye opp og ned. Frem og tilbake. Jeg vet ikke hvor gammel du er? . Jeg hadde gitt ham tilliten hvis alt annet er på stell❤️

Du kommer aldri til å klare å tenke deg frem til et riktig svar, du må satse på ham eller gå❤️👍

Anonymkode: 8b422...549

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når man er ung kan det være mye opp og ned. Frem og tilbake. Jeg vet ikke hvor gammel du er? . Jeg hadde gitt ham tilliten hvis alt annet er på stell❤️

Du kommer aldri til å klare å tenke deg frem til et riktig svar, du må satse på ham eller gå❤️👍

Anonymkode: 8b422...549

Er snart 40 og har hatt et langt forhold tidligere der jeg ikke har kjent på en slik usikkerhet mtp om det skal være oss to eller ikke...😔

På en måte så føler jeg at jeg har satset på ham og innimellom kjenner jeg at jeg er på rett vei, men det er vel gjerne 30/70 der jeg oftest ikke føler at jeg er i en trygg relasjon.... 

Finner ikke helt ut hva jeg kan spørre ham om heller, eller be ham om, for at det skal være med på hjelpe meg med å få tillit. En del av meg ønsker å slippe usikkerheten og smerten💔

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror det beste er å være ærlig med han om hvordan du har det. Si til han i klartekst at du er utrolig usikker og at tilliten din til han og hans kjærlighet til deg har fått seg noen sår. Hans respons på dette tror jeg vil ha mye å si for utviklingen av forholdet videre.

Anonymkode: a3305...f99

Jeg har sagt ifra om dette noen ganger men han forstår nok ikke at jeg fremdeles er såpass usikker. Responsen er ofte at han spør hva han kan gjøre men jeg klarer ikke å finne svar på det, noe som gjør det hele enormt vanskelig😔

Det jeg oftest går med av tanker er at jeg syntes fremtiden er så usikker...

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...