Gå til innhold

Er dette vanlig for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig for menn å ikke ha behov for sex, men heller like kosen med klemmer, kyssing og beføling bedre? Jeg ble for en liten stund siden sammen med en som er sånn. Jeg er ikke den som har størst sexlyst, så det går bra for meg. Han sliter også med å få utløsning under sex. De stedene jeg har lest om det, står det at de bør sjekkes, at det kan være noe galt. Men det tør jeg ikke å si til han, tror ikke han tenker noe over det, men at det er normalt for han. Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 645a9...eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt og normalt... Det kommer nok ann på hvor hetro han er. Hvis puberteten har gjort sitt, og hormonene bruser. Er han overbegeistret over det motsatte kjønn. Men om han er litt mer vseksuell, så er han ikke like begeistret for pupper, vagina og damerumpe. 

Slik er nok vennegjengen din også. Noen er mer guttegerne og se lystne enn andre. Hvor ytterpunktene i hver retning er kanskje det som er unormalt. Han er nok ikke et av ytterpunktene, men innenfor normalen? 

Skrevet

Ja, folk er forskjellige. Tror uansett ikke du skal problematisere det eller stille diagnose. Alt til sin tid. Kan hende han blir mer gira ettersom dere blir bedre kjent :)

Anonymkode: 4f653...03b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...