AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Er det da mulig å få noe fritak for fag man allerede har i sosionom utdanningen? Som feks sosialrett og noe psykologi.... Noen som har gjort dette? Anonymkode: 3b491...05c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Gidavmeg skrev (10 minutter siden): Nei. Du må ta alt på nytt Søren og...! 🥵 Anonymkode: 3b491...05c
~white lady~ Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det da mulig å få noe fritak for fag man allerede har i sosionom utdanningen? Som feks sosialrett og noe psykologi.... Noen som har gjort dette? Anonymkode: 3b491...05c Du får høre med utdanningsstedet, men det er vel ganske basic psykologi dere har på sosialt arbeid?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Du får ikke godkjent noe som helst på psykologi mener jeg. Er en stund siden jeg tok studiet men var spl fra før og den gang fikk jeg ikke godkjent noe. Er heller ikke så vanlig at man får godkjent fag inn på andre profesjonsstudier. En spl får ikke godkjent noe dersom begynner på medisin - og motsatt også. Er vel fordi det tross alt er ulike studier og man skal lære faget fra «bunnen» uten å dra med seg for mye fra andre fagtradisjoner Anonymkode: c4623...7a2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Du får ikke godkjent noe av det på jussen. På jussen fokuserer man på metode. Fagene i seg selv har i teorien lite å si. Anonymkode: 0f29f...a72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå