Gå til innhold

Hvordan kjennes det ut for damer å få "morrabrød"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs at vagina svulmer opp om morningen...

Anonymkode: e6fa9...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får damer det ? 
hilsen dame

Anonymkode: fe5d1...78f

• Liker 9
Skrevet

Jeg er bare ekstremt våt.. 

Anonymkode: 3d8e1...ebb

Skrevet

Eh? Får vi det? 
har du drømt nå eller? 

Anonymkode: 5d778...982

• Liker 3
Skrevet

Kjenner det pirrer veldig i klitten om morgenen. Den er kanskje litt hardere enn ellers, litt usikker😀 Men dette er jo følelsene av å være kåt. Det er vel et slags morgenbrød?

Anonymkode: 98331...c38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner det pirrer veldig i klitten om morgenen. Den er kanskje litt hardere enn ellers, litt usikker😀 Men dette er jo følelsene av å være kåt. Det er vel et slags morgenbrød?

Anonymkode: 98331...c38

Samme her. Føler jeg har "svulmet opp" og er våt.

Anonymkode: c256f...89e

Skrevet

Får det sikkert, men merker ikke noe til det. Det er jo ikke en stor ting som står opp slik som hos mannen. Kan jo være at det er det som er på gang når jeg blir fysen på kos en helgemorgen, men det skjer ikke ofte og er jo bare i helgene. Så tviler litt på at det er noen annen sammenheng enn at det er helg og noen dager siden sist. Uansett, er ikke noe jeg "kjenner" eller legger merke til rent fysisk. 

Anonymkode: 67e81...6ae

• Liker 1
Skrevet

Ser mange missforstår hva et morrabrød er. Det har ingenting med seksuellt opphisselse å gjøre. Man trenger ikke tenke sex i det hele tatt og likevel står den som et spett. 

Egentlig er den en pest og en plage der man ligger å venter på at den skal ramle ned slik at man får tømmt blæra da man er fryktelig pissatrengt. 

• Liker 4
Skrevet

?

Aldri tenkt på. Eller merket.

Anonymkode: 4106c...f2a

• Liker 3
Skrevet

Jeg våkner aldri kåt eller våt, eller med «morrabrød» (som jeg har merket ihvertfall). Unntaket er hvis jeg har hatt en deilig drøm, men det skjer ikke så ofte

Anonymkode: c4b70...d23

• Liker 3
Skrevet

Svampelegemene i kvinnens genitalier blir jo ikke like store som hos en mann så tror ikke det merkes med mindre man er kåt. 

Anonymkode: 1cff8...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...