Atsjo Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Typen min vil ta seg en ny tatoo, noe jeg er helt for. Men det er motivet han vil ha som jeg ikke helt er med på. Han vil ha et små-sexy kvinneansikt, veldig naturtro tatovering. Jeg synes tatoos er sexy, men at han skal ha bilde av ei flott dame på nedre arm, er jeg redd blir turn-off for meg. Er det helt feil av meg å reagere på dette? Vet det er hans kropp og alt det der, men 🙄 (Vi har vært sammen i ca 2 år). Da han så min reaksjon, sa han at han vil revurdere, men at han ikke kan love noe. Er jeg teit her? Mvh Atsjo.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Nei, synes ikke du er teit.. skjønner godt at kan være en faktor som vil plage deg. Men han må nesten ta valget selv, også får du ta ditt valg etter det på om du evt kan leve med det.. Dette går jo også litt i om han vil at du skal ha d helt fint med han. (Siden du ta uttrykk for hva du synes). Anonymkode: fe741...de9 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Uff nei, det hadde jeg syntes var skikkelig harry. Anonymkode: 8c9ae...446 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Er vel en trend som har hvert i flere år nå. Du er jo ganske usikker av deg når du ser på en tatovering av en fantasi dame som noe negativt. Jeg som dame har det. Men det er også en mening bak det og motivet rundt. Anonymkode: 1a626...38e 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Tatovering (punktum) hadde vært turn-off for min del Anonymkode: b962b...aca
Nymerïa Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Høres ganske harry ut. Men siden du synes det er sexy så går det sikkert bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå