AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Del Skrevet 30. desember 2020 Vet hva anbefalingene er, men når begynte dine små å se tv? Anonymkode: 80295...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Del Skrevet 30. desember 2020 Anbefalinger er stort sett tull. Jeg har sett på TV med de i rommet siden de var små. Jeg tror ikke de får varige men. Anonymkode: 4aab5...5cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. desember 2020 #3 Del Skrevet 30. desember 2020 Min ammet mens jeg gamet😂 Ellers sto tv'en på når jeg var fanget hjemme med en baby. Han viste noen gang interesse og ble det for mye dekket jeg til så han ikke så skjermen. Ellers viste han interesse for ipad da han var rundt 1,5 år. Lærte seg kjapt både sekssifret ipad kode, alfabetet og tall og lærte seg kjapt engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Del Skrevet 30. desember 2020 Husker faktisk ikke med eldstemann, yngste har bikket året nå og har så smått begynt å se litt på tv. Da ser vi Sangfoni mens hun klapper og koser hopper i sofaen Anonymkode: 23ea3...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Del Skrevet 30. desember 2020 2 år. Og da kun på lengere bilturer for å unngå skriking. Nå er hn 6, og ser litt her og der, men har ikke egen skjerm, og vi ser ting sammen, som filmer osv. Barnet snakker forøvrig flytende engelsk helt uten apper og spill, det har vi klart å lære hn selv. 🤷♀️ Anonymkode: 8fb3f...72b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Del Skrevet 30. desember 2020 Var vel rundt halvannet da hun begynte å vise interesse for diverse sanger som hun danset til. Og på lengre bilturer! Pleide ofte å time de til sovetid, siden hun alltid sov godt i bilen. De gangene vi skulle utenbys som gjerne tar to timer, så er det kjedelig og sitte å stirre i setet, så da hjalp det litt med skjerm. Anonymkode: 025a7...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 30. desember 2020 #7 Del Skrevet 30. desember 2020 Tv´en sto jo på fra hun ble født. Eldre søsken så på tv, og da hun var baby så jo vi på tv med henne i stua. Hun begynte vel å fatte interesse for barne-tv for de helt yngste da hun var ca halvannet hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Del Skrevet 30. desember 2020 Min begynte å danse til musikken på tv rundt 9 mnd. Hun ser ikke lenge, en episode med minibarna er vel ca 2 min, det er det hun er interessert i stort sett. Anonymkode: 68bc2...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Del Skrevet 30. desember 2020 Eldste var veldig fascinert av skjerm og TV fra han var baby, så han måtte skjermes. TV-en kunne ikke stå på da han var våken fordi han bare ville se på. Da han var 18 måneder fikk han se litt på Babblarna på YouTube. Yngste er i overkant av 1 år nå og finnes ikke interessert i TV når storebror ser på. Anonymkode: ad8e4...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Del Skrevet 30. desember 2020 Litt etter 2 år, hun er 3 nå, så fortsatt bare små program. Har ikke tålmodighet til å sitte stille lenger enn 30min uansett. Anonymkode: a4534...15b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Del Skrevet 30. desember 2020 Vi spilte musikkvideoer på tv og han digget musikken, da var han få måneder, vi danset med ham og han begynte å sprelle da en spesiell sang kom på. Han har sett tv ca fra 6 mnd til nå, er 16 mnd. Teletubbiene, div barnetv på spansk etc. Tror faktisk ikke det er skadelig. Han leker masse, kan leke med seg selv lenge også, vil gå og gå, med gåvogn, så han ser ikke mye tv. Men vi har tv med barneprogram på i bakgrunnen, han ser når han vil. Anonymkode: 46d49...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Del Skrevet 30. desember 2020 Hun ble med inn på tv-stua og så Hotel Cæsar noen timer etter at hun kom ut ☺️ Anonymkode: 8007e...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #13 Del Skrevet 30. desember 2020 Min 3 åring får velge en film på lørdags kveld. Ellers har vi det skjermfritt. Anonymkode: dbaa5...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 30. desember 2020 #14 Del Skrevet 30. desember 2020 Eldste fikk se fantorangen fra han var to. De andre barna har vært i stua mens fantorangen har stått på, så da ble det jo før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #15 Del Skrevet 30. desember 2020 Fra rundt 1års alderen tror jeg. Kanskje litt før også. Har et helt avslappet forhold til det må jeg innrømme. Anonymkode: 329ed...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå