AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Jeg er ilag med en fyr som tar seg tid til å gjøre det han vil når han vil. Vil han game så gamer han, vil han trene så trener han vil han ha sex så prøver han seg, er han sulten spiser han(middag er felles eller tenger en dusj så gjør han det. Uavhengig av om jeg er sulten. Han bruker en del tid med meg og prater med meg mens han gamer innimellom. Det var verre før men han har skjerpet seg der. Er det sånn det skal være? Skal jeg også bare gjøre som jeg vil? Det er litt vanskelig for meg fordi jeg setter han så høyt. Men lm jeg skal gå rundt å tenke bare på han og hva han gjør og vil så blir jeg gal, mister meg selv og begynner å synes alt er kjedelig. Jeg tenker også at om jeg skal ha han resten av livet så kan jeg ikke basere alt på han lenger. Jeg må ta vare på meg selv, mine hobbyer og mine venner og familie. Men hvordan blir jeg komfortabel med det? Noen med elle uten erfaring som har noe innspill? Anonymkode: 909f8...a15
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Ja, du skal gjøre som du vil. Mener du at hvis han er sulten så må han vente med å spise til du også er sulten? Jeg tror dere er veldig forskjellige, og du må finne ut om dette er noe du kan leve med. Noen mennesker har behov for å gjøre alt sammen, andre kan kveles av det. Jeg og samboeren er like der, vi kveles begge hvis vi må være sosiale sammen hele tiden. Vi er to introverte som lever godt sammen, så lenge vi begge får litt alenetid. Middag spiser vi sammen, men andre måltider spiser vi stort sett når vi er sultne. Han gamer mens jeg gjør andre ting. Men vi setter også av tid til å gjøre noe sammen, enten det er å se film eller serie og å spise mat sammen. Du må kjenne etter om du kan leve med at dere er så forskjellige på dette området. Du kan jo begynne å gjøre ting alene og se om du liker det. Du sier han er blitt flinkere til å prate med deg innimellom når han gamer, og det er bra. Prøv deg frem med å gjøre egne ting, men hvis du kjenner at dette ikke er et slikt forhold som du ønsker så må du vurdere om du vil kaste bort mye tid på et forhold hvor dere er så forskjellige. Anonymkode: 4e63d...183 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, du skal gjøre som du vil. Mener du at hvis han er sulten så må han vente med å spise til du også er sulten? Jeg tror dere er veldig forskjellige, og du må finne ut om dette er noe du kan leve med. Noen mennesker har behov for å gjøre alt sammen, andre kan kveles av det. Jeg og samboeren er like der, vi kveles begge hvis vi må være sosiale sammen hele tiden. Vi er to introverte som lever godt sammen, så lenge vi begge får litt alenetid. Middag spiser vi sammen, men andre måltider spiser vi stort sett når vi er sultne. Han gamer mens jeg gjør andre ting. Men vi setter også av tid til å gjøre noe sammen, enten det er å se film eller serie og å spise mat sammen. Du må kjenne etter om du kan leve med at dere er så forskjellige på dette området. Du kan jo begynne å gjøre ting alene og se om du liker det. Du sier han er blitt flinkere til å prate med deg innimellom når han gamer, og det er bra. Prøv deg frem med å gjøre egne ting, men hvis du kjenner at dette ikke er et slikt forhold som du ønsker så må du vurdere om du vil kaste bort mye tid på et forhold hvor dere er så forskjellige. Anonymkode: 4e63d...183 Ts: Jeg er egentlig en introvert jeg også som liker å henge med venner en gang iblandt. Jeg bare kunne ønske jeg klarte å kose meg like mye som før uten å bli så lei meg om han tar noen uker for seg selv. Men hvis jeg vil ha livet tilbake må jeg jo la han også få lov. Dessuten blir det kjedelig å henge med han hele tiden. Da får jeg ikke gjordt ting som jeg liker som han ikke liker fordi det er veldig få gutter som liker å sy eller strikke. Anonymkode: 909f8...a15
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Dette vil ikke forandre seg fra hans side. Det er jeg ganske sikker på. Finn noen som har de samme forholdspreferansene som deg. Anonymkode: e2884...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Du velger selv å ikke styre ditt eget liv! Begynn i dag. Han har vel ikke bedt deg om å sette livet på vent for å gjøre det slik du tror han vil? Eller prøver han å bestemme over deg? Det er uansett ditt valg, og ditt liv, og du som bestemmer. Er du sulten, så spiser du. Vil du gå deg en tur, så gjør du det. Anonymkode: 8f829...ceb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Ts: Jeg er egentlig en introvert jeg også som liker å henge med venner en gang iblandt. Jeg bare kunne ønske jeg klarte å kose meg like mye som før uten å bli så lei meg om han tar noen uker for seg selv. Men hvis jeg vil ha livet tilbake må jeg jo la han også få lov. Dessuten blir det kjedelig å henge med han hele tiden. Da får jeg ikke gjordt ting som jeg liker som han ikke liker fordi det er veldig få gutter som liker å sy eller strikke. Anonymkode: 909f8...a15 Åja, noen uker var noe annet enn det jeg så for meg. Jeg trodde dere bodde sammen eller var mye sammen, bare at han gamet, dusjet og spiste når han hadde lyst. Gir han ingen lyd fra seg de ukene? Anonymkode: 4e63d...183
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Åja, noen uker var noe annet enn det jeg så for meg. Jeg trodde dere bodde sammen eller var mye sammen, bare at han gamet, dusjet og spiste når han hadde lyst. Gir han ingen lyd fra seg de ukene? Anonymkode: 4e63d...183 Dager. Anonymkode: 909f8...a15
PM75 Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 Hvorfor vil du bli komfortabel med det? 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 PM75 skrev (7 timer siden): Hvorfor vil du bli komfortabel med det? For å ikke være avhengig av at han skal være med meg hele tiden. Anonymkode: 909f8...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå