Gjest Nikira Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Skal flytte sammen med kjæresten min nå til høsten. Gleder meg masse og sitter å fantaserer om hvor koselig vi skal få det. Kan du ramse opp de fem beste tingene med å bo sammen med kjæresten? Og ja, jeg vet at det ikke bare blir en dans på roser. Kan du ramse opp fem negative ting også?
Gjest Jente21år Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Hei!! Jeg skal også flytte sammen med kjæresten min til høsten!!! Det vil si kanskje, hvis han får seg jobb der jeg har leilighet:) Jeg håper det blir noe av for jeg gleder meg kjempemasse jeg oxo! Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i 2 1/2 år. Fem gode ting ved å flytte sammen: - Jeg slipper å bo alene lengre:) - Vi får se hverandre oftere! - Vi kan ha sex uten å måtte tenke på; er det flere i huset?!(Og du kan bråke litt mere;) ) - Man får teste forholdet på en annen måte. (Det er jo positivt synes jeg) - Å flytte sammen med den du elsker er en kjempe posistiv ting!! Fem negative ting ved å flytte sammen: - Man kan bli veldig lei av hverandre - Du må tåle rotet til andre:) Kommer ikke på så mange negative ting i samme slengen jeg. Klemz!
Arkana Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 De beste: - selskap rett og slett - å dele hverdagen sammen (bare det å kunne lage mat til to istedet for alene, eller se på en film sammen gjør utrolig forskjell) - det er billigere å bo sammen enn å bo alene (mange utgifter er de samme uansett hvor mange man er) - man lærer hverandre å kjenne på en ny måte - å vite at det er noen der når man kommer hjem, når man våkner o.l De verste: - man må lære seg å inngå kompromisser (hva skal pengene brukes til, hvem skal rydde/vaske hva, når og hvor ofte, er det greit at den ene sitter opp til 4 og spiller PC-spill mens den andre vil sove og skal stå opp tidlig? osv), man kan rett og slett ikke være egoistisk lenger - enkelte dårlige vaner kan komme fram, som man ikke merket når man ikke så hverandre så ofte Tror ikke jeg kommer på flere dårlige sider, ikke som vi har opplevd i allefall. Vi har være sammen i 6 år og bodd sammen i 5 år og vi er aldri lei hverandre selv om vi er sammen hele tiden og har omtrent kun felles venner. Men, folk flytter jo sammen fordi det er bedre enn å bo alene, så det er jo naturlig at det er mer positivt enn negativt.
Kafka Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Kommer ikke på så mange negative ting i samme slengen jeg. Klemz! ← :grine2: nå ler jeg så jeg nesten detter av stolen her :grine2: Fantastisk! Dette kommer til å gå supert! :icon_razz:
Gjest filosofia Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Nå er jeg ei gammal røy med lang fartstid da... men alikevel. Ting som gjør at man gjerne lever med den andres rot og uvaner; Å ligge på armen, krøllet sammen mot ham, med bare nesetippen utafor dyna. I mørket, i et iskaldt rom midt på natta, når det regner og stormer ute. Og han sover godt. Å lage og spise en god middag sammen, mens vi forteller hverandre hvordan dagen har vært, og alle snurrige ting som har skjedd. Å sitte i stua når barna sover, og dele en god film, uten å si noe. Snike seg ned i badstua sammen med en kald pils på lørdagskvelden. Å stå opp litt etter de andre og finne at frokosten står ferdig smurt, og avisa ligger klar ved kaffekoppen. Komme ut tidlig en morra vinterstid, og finne at bilen er varmet opp og skrapet fri for is. Sitte oppe halve natta og prate om alt mellom himmel og jord. Og se på gamle musikkvideoer med et halvt øye. Kjenne at man gleder seg til å fortelle ham noe, enten det er noe man har opplevd, eller noe man har hørt. Og mye mye mer.
Gjest Revenka Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 Jeg har ingen negative. Listen er lang på positive. Noen av dem er: høre han puste om natten, ligge inntil om kvelden og morgenen, høre ytterdøra låse seg opp når han kommer hjem, duften av ham på badet om morgenen, latteren hans, de søte sokkene som skal vaskes, spise middag sammen osv.. Vi har bodd sammen i over 5 år nå, og jeg er like forelsket. Gled deg!
Alterna Skrevet 11. august 2005 #8 Skrevet 11. august 2005 Jeg har ingen negative. Listen er lang på positive. Noen av dem er: høre han puste om natten, ligge inntil om kvelden og morgenen, høre ytterdøra låse seg opp når han kommer hjem, duften av ham på badet om morgenen, latteren hans, de søte sokkene som skal vaskes, spise middag sammen osv.. Vi har bodd sammen i over 5 år nå, og jeg er like forelsket. Gled deg! ← :enig_anim:
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 (endret) Å bo sammen er koselig og det er flere ting å føre opp på plussiden enn på minussiden (det burde det jo også være ) men uansett hvor koselig det enn er så vil jeg sterkt anbefale at dere gjør ting også hver for dere. Er sammen med venner, går ut, trener osv... helst fra begynnelsen av samboerskapet. Veldig mange blir sittende bokstavelig talt oppå hverandre i lykkerusen av å endelig dele hjem, men dagen da du plutselig sitter der og er drittlei hele gutten kan komme fort og det er en kjedelig følelse å ha. Men bortsett fra det..........kos dere og lykke til Endret 11. august 2005 av ~Alwa~
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 de søte sokkene som skal vaskes ← :grine2: Du er forelsket ja, det tror jeg på!
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2005 #11 Skrevet 11. august 2005 Positivt: Å vite at han alltid er der. Negativt: Å vite at han alltid er der. Klem fra Tex, godt gift
Gjest Gjest_Jiha(d)_* Skrevet 11. august 2005 #12 Skrevet 11. august 2005 Jeg skal også flytte sammen med kjæresten min. Vi har ikke vært sammen lenge, men saken er den at vi bor så langt fra hverandre (han vest og jeg øst). Jeg orker ikke ha et avstandsforhold og det vil ikke han heller. Vi har bestemt oss for å hoppe ut i det. Man vet jo aldri før man har prøvd! Det er ikke verre enn at det ikke går, og at vi flytter fra hverandre (har gjort det før enda jeg bare er 20). Har ikke mista troen på kjærligheten jeg. Men så er jeg jo veldig forelska nå også da.... Vi får prøve iallfall. Jeg gleder meg veldig. Har vært borte fra han i tre dager nå (han skal være borte i 8 uker...) og jeg dør av savn!Hm...måtte bare si det
Adonia Skrevet 12. august 2005 #13 Skrevet 12. august 2005 positivt; - våkne, og sovne ved siden av han hver dag - har alltid selskap (er ikke så glad i å være alene) - får mye mer tid sammen - kan ha sex når vi vil, og hvor vi vil - det er billigere negativt; kommer ikke på noen store ting - når vi ikke er enige om hva vi skal se på tv - må bli enige om alt fra møblering til pengebruk (og vi er temmelig forskjellige på det området) også vil jeg si LYKKE TIL. dette går sikkert veldig bra. flyttet sammen med kjæresten min for nesten et halvt år siden, og stortrives!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå