Gå til innhold

Mannen måtte kjøre en kamerat hjem til en felles venninne for sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne kameraten og venninna skulle ha seg, men han ville ikke være i leiligheten uten min mann. Denne dama har også spurt min mann rett ut om sex. De er alle 40+. Kameraten har 5 barn med 3 damer, måtte han ha tilsyn da også?

Så kom de kjørende en dag forbi oss og jeg synes det var rart hun gjemte seg i bilen da de passerte.

Klarer ikke å helt stole på denne historien hva tenker dere? Be om at han kutter kontakt med denne venninnen? 

Anonymkode: 4c261...614

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: ec239...5cf

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hæ?

Ja det kan du si. Dette var hva mannen fortalte meg. Jeg kjenner ikke denne venninnen, men vet hvem hun er.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det kan du si. Dette var hva mannen fortalte meg. Jeg kjenner ikke denne venninnen, men vet hvem hun er.

Jeg sa hæ fordi jeg ikke skjønner noe av hovedinnlegget.

• Liker 27
Skrevet

Alle disse personene har sex med hverandre.

Anonymkode: a2172...979

• Liker 22
Skrevet

Det er jeg som er han kameraten,og vi har begge sex med venninna vår,men damer er jo så godtroende at det er helt utrolig.

Anonymkode: 31b1c...38e

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er jeg som er han kameraten,og vi har begge sex med venninna vår,men damer er jo så godtroende at det er helt utrolig.

Anonymkode: 31b1c...38e

Ja, kvinner, mødre, er så dumme at de tror at deres ektemenn og kjærester ikke lyver for dem, er utro og ser på dem som dritt de kan spole ned i do når de er ferdige med dem. For noen dumme kuer. Menn har virkelig knekt koden for det å være et menneske.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, kvinner, mødre, er så dumme at de tror at deres ektemenn og kjærester ikke lyver for dem, er utro og ser på dem som dritt de kan spole ned i do når de er ferdige med dem. For noen dumme kuer. Menn har virkelig knekt koden for det å være et menneske.

Noen av oss har forstått en del ting for svært mange år siden. Vi lever som nonner, og har det helt fint 😇 Think like a man, behave like a woman! 

Anonymkode: da45b...471

• Liker 4
Skrevet

😂😂 De har nok hatt trekant. 

Anonymkode: 763d0...87e

• Liker 8
Skrevet

Skjønner ikke så mye av dette, jeg. 

Mannen din måtte være tilstede når kompisen skulle knulle? Øøh... Hvorfor? Det gir jo ingen mening. 

Så klart dem hadde trekant. Eller kanskje det bare var mannen din og denne "venninnen" - som brukte kompisen sitt hjem for "kjærlighetsredet". Ha ha. Enten er mannen din verdens dårligste løgner og du ufattelig naiv - eller så er dette bare tull og tøys! 

Dummeste unnskyldningen jeg har lest på lenge. :fnise:

• Liker 22
Skrevet (endret)

Ha ha dæver av kommentarene🤣🍿

Så spesielt ts. Kom deg unna, hvordan klarte du å finne en så dum mann? 

Endret av shash90
Skrevet

Hun var redd deg av en grunn

Anonymkode: 3f56a...225

• Liker 1
Skrevet

Hvis dette er sant og ikke trolleinnlegg. 

Mannen din har sex med denne venninnen. Kanskje har han sex med kompisen sin også. Det er mange som liker dette og ønsker ikke å dele det med sin kjæreste da de blir sjalu. 

Jeg ville sagt rett ut til mannen at jeg vet at han har sex med denne venninnen, eller også med kompisen. At du finner deg ikke i det og ønsker at han nå finner noen andre å lyve for. 

Veldig synd hvis dette er sant, stor klem fra meg. Det må være veldig vondt for deg! 

Anonymkode: e7c43...289

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Denne kameraten og venninna skulle ha seg, men han ville ikke være i leiligheten uten min mann. Denne dama har også spurt min mann rett ut om sex. De er alle 40+. Kameraten har 5 barn med 3 damer, måtte han ha tilsyn da også?

Så kom de kjørende en dag forbi oss og jeg synes det var rart hun gjemte seg i bilen da de passerte.

Klarer ikke å helt stole på denne historien hva tenker dere? Be om at han kutter kontakt med denne venninnen? 

Snart blir både mannen din og kameraten 6barnsfar med denne venninna😆

Anonymkode: 05c10...8e2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

😂😂👏🏼👏🏼 bra svar

• Liker 2
Skrevet

Litt av en historie. Spørre mannen hvilken grunn kompisen oppga for å behøve mannskapsforsterkninger på sexdate? 

• Liker 2
Skrevet
Hippogriff skrev (1 time siden):

Litt av en historie. Spørre mannen hvilken grunn kompisen oppga for å behøve mannskapsforsterkninger på sexdate? 

Han ville ikke dra alene var svaret. Har tatt mannen min i løgn før, og dette gjør det ikke bedre. 

Skal ikke be en mann velge mellom venner, men dette er over grensen for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han ville ikke dra alene var svaret. Har tatt mannen min i løgn før, og dette gjør det ikke bedre. 

Skal ikke be en mann velge mellom venner, men dette er over grensen for meg.

Voksen mann (?) ville ikke dra alene for å ha sex med ei? 😂 ja den var ny 😂

Anonymkode: 9bb3f...cf6

• Liker 10
Skrevet

Og den historien trodde du på? 

Jeg kan være litt naiv selv og vil tro godt om folk, men den der er for drøy! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...