NeroS Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Hei! Jeg ville bare dele min erfaring og hvordan jeg ble gravid. Jeg har vært prøver i 3 år. Hver måned ble jeg like skuffet av en negativ test. Prøvde alt alle anbefalte , men ingenting hjalp:’( . I år hørte jeg om en som hadde prøvd noe som heter macaroot pulver eller piller og blitt gravid av det. Jeg orket egentlig ikke tanken på å prøve noe nytt, men tenkte at jeg ikke taper noe på det. Gikk til sunnkost og kjøpte meg macaroot piller. Tok 2-3 piller daglig. Samtidig så følte jeg at jeg fikk mer energi så jeg begynte å trene i tillegg ( er egentlig lat) det var mest lange gåturer og joggeturer. Følte meg mye friskere . Begynte med macaroot i juli . I august hadde jeg sex som vanlig. Rundt eggløsning og annenhver dag. Men tenkte ikke så mye på saken . I september følte jeg at kroppen min var rar. Hadde hodepine, murringer, ømme brystet og kvalme. Jeg turte ikke å tro noe som helst. Likevel tok jeg en test for sikkerhetsskyld. Og den var POSITIV!🤩🤩🤩🤩🤩 jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om det er macarooten, men det er verdt et forsøk! Lykke til alle sammen. PS: mannen kan også ta pillene, det gjorde min mann. De skal ha effekt på sperm også;) 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Gratulerer så mye! når det har gått så lang tid så burde man jo oppsøke hjelp, men jeg har absolutt tro på at man kan prøve alternativt først eller mens man venter da det er flere ting som er bevist kan hjelpe...men det kommer ann på problemet. Vi kunne tatt hva som helst uten at det hadde hjulpet, med mindre ett kosttilskudd kan få mannen til å gro sædledere 😂 men absolutt verdt å prøve, men ville ikke latt det gå tre år uten hjelp Anonymkode: bad2f...aab
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Hvor lenge tok du dette før du ble gravid? Anonymkode: c04bf...fe8
Ny Bruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor lenge tok du dette før du ble gravid? Anonymkode: c04bf...fe8 Det står i teksten at hun begynte i juli og satt med en positiv test i september. Så 1-2 prøveperioder.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Så du prøvde i 3 år uten å be om hjelp, men noen magiske piller fra Sunkost hjalp? Jasså. Magi! Anonymkode: f9be5...901 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Kan jo være at økt aktivitet osv er det som hjalp, evt helt tilfeldig også. Men så fint å høre noen lykkehistorier. Jeg har selv prøvd i over 1,5 år nå og enda ikke fått offentlig hjelp pga lang ventetid. Prøver babyklister denne mnd, og selv om jeg vet at det ikke er noe dokumentert effekt så kan man jo aldri vite Anonymkode: 90604...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå