Gå til innhold

Turnoff å suge med kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn, hvis dere vil komme i munnen på dama, og hun ikke vil svelge. Greit å bruke kondom da? 
Hvor mye nedsatt følelse er det egentlig med kondombruk? 

Kan vi damer merke noen endring ved samleie med kondom? 

Anonymkode: 0b469...b37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suge med kondom er null stress om du vil slippe vaksinen i munnen  er min erfaring hvertfall 😊 litt nedsatt følelse er det vel, men alt er bedre enn ikke noe! 

Skrevet

Tror mange er redde for smaken og konsistens. Enig i sykdomsbilde, men ellers er det jo fint med kondom om man er litt kresen på smaken 

Skrevet

Kondom smaker jo helt jævli drit da! Smaker bare plastikk om du får en rar følelse i munnen. Bedre å ta sæden i munn og ha noe å spytte ut i. Evt slutt å sug han i det han kommer å la han komme i en klut eller lignende.

Anonymkode: e4219...02b

Skrevet

Hadde heller droppet blowjob hvis det var med kondom. Er man usikker på å svelge kan man øve seg. Stoppe før. Så fortsette å suge litt etterpå, forsiktig. Evt spytte ut. Evt øve på det etter at han allerede har kommet. Da vil det komme veldig lite.

Skrevet

Synes sæd har en helt forjævlig konsistens så jeg suger kun "ferdig" med kondom på. 

Anonymkode: 26483...d4b

Gjest Kaiminator
Skrevet

Å bli sugd med kondom, om man ser bort ifra sykdomstemaet, er vel som å slikke med slikkelapp.

Skrevet

Jeg er kvinne. Jeg suger ikke med kondom. Ferdig. 

Anonymkode: 2e588...a91

• Liker 1
Skrevet

Kvinner her. Suger heller ikke med kondom. Syns det ødelegger opplevelsen, så ville heller latt være å suge enn å sugd med kondom

Anonymkode: 1cb65...655

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Menn, hvis dere vil komme i munnen på dama, og hun ikke vil svelge. Greit å bruke kondom da? 

Det er skikkelig turnoff. Har prøvd en gang, men rev den av med en gang. Mye bedre uten

Skrevet

Har ikke prøvd det selv med tror jeg skal gjøre det neste gang fordi jeg respekter munnen min mer og jeg gidder ikke få sykdommer!

Anonymkode: 68700...cb2

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er sæd som er problemet, så kan du la spruten gå over puppene eller magen din. Så sug uten kondom, la spruten gå et annet sted 🙂

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bedre å sende satsen i lakene eller å må ha utløsning med kondom. Kondom har ingen ting på å gjøre under en utløsning.

Selv har jeg kanskje 30 % følsomhet med kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...