AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Min mann og jeg har gått fra hverandre etter 10 års ekteskap og to barn. Det var han som ønsket å gi opp, men årsaken til at det ble sånn var meg og et lite tillitsbrudd jeg begikk. Han har allerede truffet en ny og det gjør så usigelige vondt. Han tilbringer mye tid med henne når han ikke har barna. Jeg synes han traff en ny litt vel fort. Er det sannsynlig at det kommer til å vare? Anonymkode: 2231f...c5d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Når gikk dere fra hverandre? Om det kommer til å vare kan ikke vi si noe om. Jeg traff mannen da han var nyseparert og det har vart for oss. Anonymkode: cbbe5...a98 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Eneste måten er vel å spørre han? Si du har det helt forferdelig uten han og vis at du oppriktig angrer på det du gjorde. Si du hadde gjort hva som helst for å få tilbake slik alt var før når det var dere to. Anonymkode: 9d6de...a98 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Var du utro, eller hva skjedde? Anonymkode: 0f191...0ab
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min mann og jeg har gått fra hverandre etter 10 års ekteskap og to barn. Det var han som ønsket å gi opp, men årsaken til at det ble sånn var meg og et lite tillitsbrudd jeg begikk. Han har allerede truffet en ny og det gjør så usigelige vondt. Han tilbringer mye tid med henne når han ikke har barna. Jeg synes han traff en ny litt vel fort. Er det sannsynlig at det kommer til å vare? Anonymkode: 2231f...c5d Hvis du var utro og han har funnet en annen, så vil jeg si at sjansen for å få han tilbake er ganske nøyaktig lik NULL! Anonymkode: 66c7f...e81 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå