Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg har gått fra hverandre etter 10 års ekteskap og to barn. Det var han som ønsket å gi opp, men årsaken til at det ble sånn var meg og et lite tillitsbrudd jeg begikk. Han har allerede truffet en ny og det gjør så usigelige vondt. Han tilbringer mye tid med henne når han ikke har barna. Jeg synes han traff en ny litt vel fort. Er det sannsynlig at det kommer til å vare?

Anonymkode: 2231f...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når gikk dere fra hverandre?

Om det kommer til å vare kan ikke vi si noe om. Jeg traff mannen da han var nyseparert og det har vart for oss.

Anonymkode: cbbe5...a98

• Liker 1
Skrevet

Eneste måten er vel å spørre han? Si du har det helt forferdelig uten han og vis at du oppriktig angrer på det du gjorde. Si du hadde gjort hva som helst for å få tilbake slik alt var før når det var dere to. 

Anonymkode: 9d6de...a98

• Liker 1
Skrevet

Var du utro, eller hva skjedde? 

Anonymkode: 0f191...0ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min mann og jeg har gått fra hverandre etter 10 års ekteskap og to barn. Det var han som ønsket å gi opp, men årsaken til at det ble sånn var meg og et lite tillitsbrudd jeg begikk. Han har allerede truffet en ny og det gjør så usigelige vondt. Han tilbringer mye tid med henne når han ikke har barna. Jeg synes han traff en ny litt vel fort. Er det sannsynlig at det kommer til å vare?

Anonymkode: 2231f...c5d

Hvis du var utro og han har funnet en annen, så vil jeg si at sjansen for å få han tilbake er ganske nøyaktig lik NULL! 

Anonymkode: 66c7f...e81

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...