AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Hvordan vil du suges/runkes rett før, til du kommer? Rett etterpå, øm på penis? Hvor lenge skal jeg holde på? Litt kos på penis etterpå? Anonymkode: 38561...0a8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Når du merker at han kommer, så fortsett med det du driver med. Da gjør du noe riktig. Så fortsett mens han kommer og kanskje 10sek etterpå. Men kanskje ikke like intenst på slutten. Kos litt med tissen etter dette, men da er den veldig følsom, så du må være forsiktig. Anonymkode: 9dd59...07b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Det beste tipset er vel å ikke endre noe når du kjenner at han nærmer seg - fortsett med det samme (tempo, trykk osv). Min partner foretrekker at jeg fortsetter med det samme også etter han har kommet, men da i roligere tempo, i ca 30 sekunder til orgasmen er «ute av kroppen» Anonymkode: 7ed4c...ec5
OxBall Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Kjør på til han trygler deg til å stoppe :) 3
sicario Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Som nevnt av flere over her, så er ofte et godt tips og fortsette det du gjør om du merker at han liker det. Når det er sakt, så er alle forskjellige og et fasitsvar finnes ikke dessverre. Etter orgasme er det svært vanlig å bli mye mer følsom, spesielt hodet på penis. For hard/intens stimuli rett etter orgasme kan være smertefullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå