AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 ONS? Damer dere ikke kjenner? Er ikke sjansen for smitte stor? Anonymkode: 92d49...9a2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Aldri drevet med ons. Men hadde jeg gjort det, tror jeg ikke jeg ville hatt oralsex første gang med en fremmed kvinne. Anonymkode: 04a36...82c 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Alle fire kjærestene i løpet av de siste 30 årene, så jeg må vel svare ja, så langt. Anonymkode: 01110...3c0
Bamseklemmer Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Bank i bordet! ...etter så mye ubeskyttet sex med "nesten fremmede" har jeg kun hatt clamydia en gang, aldri hatt munnsår eller herpes. Ikke at jeg skal skryte, men det er heller ikke bare flaks... Men god kommunikasjon både før og etter og med de rette kvinnene har gitt meg mange fordeler. I den tiden var jeg mere redd for graviditet enn kjønnssykdommer. Som oftes utvekslet vi telefonnummer, det ble vår beskyttelse hvis noe skulle dukke opp i etterkant🙄 Jeg slikker ikke hvem som helst, men jeg slikker alle som elsker det🤭 Endret 30. desember 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Bamseklemmer skrev (52 minutter siden): Bank i bordet! ...etter så mye ubeskyttet sex med "nesten fremmede" har jeg kun hatt clamydia en gang, aldri hatt munnsår eller herpes. Ikke at jeg skal skryte, men det er heller ikke bare flaks... Men god kommunikasjon både før og etter og med de rette kvinnene har gitt meg mange fordeler. I den tiden var jeg mere redd for graviditet enn kjønnssykdommer. Som oftes utvekslet vi telefonnummer, det ble vår beskyttelse hvis noe skulle dukke opp i etterkant🙄 Jeg slikker ikke hvem som helst, men jeg slikker alle som elsker det🤭 Tipper du er en vandrende smittebærer. Når var siste gang du sjekka deg? Husk at kvinner lettere får symptomer enn menn, jeg har fått de rentene fra venninner som har hatt sex med uforsiktige menn, tro meg! Anonymkode: c8d40...cf7 2
ArneAnd Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Ikke hvem som helst, men når jeg velger å ha sex med en dame så gjør jeg det ja. Sikkert ikke det lureste. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Har aldri hatt, og vil aldri ha et ONS. Helt uinteressant. Jeg slikker kun de jeg er i et forhold med, eller som jeg kjenner godt nok til å vurdere som aktuell for et forhold. M40 Anonymkode: 92947...da3 2
Gjest Paramount Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Har ikke sex dersom jeg trenger beskyttelse, all or nothing er det beste.
Gjest Smeltemann Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 Nei. Er ikke ny konfirmert og kåt som som en kasse kaniner lenger.
Bamseklemmer Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 6.09): Tipper du er en vandrende smittebærer. Når var siste gang du sjekka deg? Husk at kvinner lettere får symptomer enn menn, jeg har fått de rentene fra venninner som har hatt sex med uforsiktige menn, tro meg! Anonymkode: c8d40...cf7 Uforsiktige menn bare? at du har fått "rentene" betyr jo at du selv ikke har hatt beskyttelse... Risikosport uansett hvis man ikke bruker beskyttelse, men man kan ikke skylde på noen som har hatt sex med dama før deg? Hvor er ditt ansvar, eller hvem sitt ansvar er det? Det er jo derfor vi har meldeplikt hvis vi får positivt utslag på testen. Alle har det ansvaret å ramse opp alle man har hatt sex med den siste perioden. Og det er nok i de tilfellene noen holder kjeft om sine sexpartnere at smitten bare øker, og driter egentlig i dem man har hatt sex med... Det er nok en av grunnene jeg/vi har utvekslet telefonnummer, men også for hyggelighet og at vi har kontakt for senere anledning... Alle har et ansvar, alle tar sitt valg, og vi har sex i enighet eller samtykke... Noen får kjønnsykdommer, andre slipper unna, noen holder kjeft, noen snakker ikke om kjønnssykdommer i det heletatt... Noen gambler på at de ikke får kjønnssykdommer eller graviditet, det viktigste er faktisk at man er såpass ærlig å utveklser kontaktinformasjon... mao, man viser respekt!🙄 Jeg er nok ikke noen vandrende infisert bombe lengre, det var ting som skjedde på 80-90-tallet. Tre ganger fikk jeg beskjed å teste meg fra kvinner, 2 ga negativt utslag... Endret 31. desember 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 Slikker ikke fitte uansett. Er ekkelt Anonymkode: 00f53...ce1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 Gjorde det før, men ikke nå lenger etter en vond opplevelse. Slikket en dame som kom rett fra sex med en annen mann uten at jeg visste det, Ble kvalm når jeg oppdaget at jeg slurpet i meg sædrester. Måtte til psykolog i lang tid etter. Sliter fortsatt med usikker seksuell identitet, Anonymkode: 155de...8a7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slikker ikke fitte uansett. Er ekkelt Anonymkode: 00f53...ce1 Kjempeekkelt assa Anonymkode: 094ba...eb5
MortenMinstelønn Skrevet 31. desember 2020 #16 Skrevet 31. desember 2020 Jeg slikker sjeldent. Jeg kan suge. Da er som regel den nye melkesjokoladeisen fra Freia. Hvis en kvinne ønsker meg slikkende, får hun vel finne en annen mann, da.,
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #17 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjorde det før, men ikke nå lenger etter en vond opplevelse. Slikket en dame som kom rett fra sex med en annen mann uten at jeg visste det, Ble kvalm når jeg oppdaget at jeg slurpet i meg sædrester. Måtte til psykolog i lang tid etter. Sliter fortsatt med usikker seksuell identitet, Anonymkode: 155de...8a7 🤮 Forståelig. Utrolig ekkelt av henne.. Anonymkode: ce743...b73
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #18 Skrevet 1. januar 2021 Det blir vel ofte slik som dette.. Anonymkode: d3634...5a2 1
Jordbærkake34532 Skrevet 1. januar 2021 #19 Skrevet 1. januar 2021 De fleste jeg har ons med har slikket meg
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #20 Skrevet 1. januar 2021 Jordbærkake34532 skrev (47 minutter siden): De fleste jeg har ons med har slikket meg Samme her. Derfor jeg lurte Anonymkode: 92d49...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå