Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt med eksen for litt siden, noe jeg overhodet ikke hadde lyst til skulle skje. Men men. Var forferdelig i starten, men går bedre nå.
I løpet av forholdet vårt fikk jeg utrolig fine smykker og armbånd, og jeg brukte de hver dag. Da det ble slutt la jeg de vekk fordi jeg ble stadig mint på han. Vi har møttes en del ganger etter bruddet, og han har kommentert at jeg ikke har brukt det ene smykket rundt halsen. Jeg har vært ærlig på det å sagt at jeg ikke klarte bære det, noe han forstår. Han har ikke noe lyst til at jeg skal kaste de, og det blir jeg såklart ikke gjøre. Han vil at jeg skal bruke de. Elsker virkelig det smykket jeg fikk, men hver gang tar det rundt halsen føler jeg meg kvelt på en måte. Tenker bare konstant på han og det vi hadde. 

Hva gjorde dere med gaver dere fikk fra eksen? Blir ikke å kaste de, men vil virkelig kunne bruke de uten å bli lei meg på en måte. 

Anonymkode: 01eea...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal føle noe press til å bruke smykker som gir deg en trist følelse, i hvert fall. Om det hindrer deg i å gå videre, dropp smykkene. 

Jeg fikk et gullarmbånd av eksen min det siste året vi ble sammen, som jeg ikke orket bruke etter bruddet. Fikk det smeltet om til noen fine små øreringer og en enkel gullring. Veldig fornøyd :) 

Du kan også selge dem på Finn, eller bare la de ligge i skuffen et par år, til du er helt over eksen og kan bruke dem uten å føle sorg.

Anonymkode: b3eb6...8eb

Skrevet

Slike ting har jeg solgt. 

Hvis du møter ham og han attpåtil nevner det, så er det bare en ego-tripp fra hans side; han liker tanken på at en kvinne går rundt og bruker noe han ga henne. 

Jeg bruker kun smykker jeg har fått av min nåværende kjæreste. Smykker har jo en affeksjonsverdi, der du tenker på den som gav deg dem. Hvis du ikke har en følelsesmessig tilknytning er det like greit å selge det og kjøpe et nytt smykke, eller noe annet du trenger.

Anonymkode: 59ed5...714

Skrevet

Jeg har ingen gavmilde ekser, så det problemet har jeg i liten grad opplevd, men jeg hadde et gullarmbånd. Hadde beholdt det om jeg likte det. Det gjorde jeg ikke, så det gikk i samlekomvolutt til smelting. 

Om du liker det så legg det bort til det ikke føles sårt lenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...