Gå til innhold

Symptomer i tidlig dpo-land og du var/ble gravid!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg vet at man ikke kan få graviditetssymptomer før egget er festet og man begynner å produsere hcg.

Men, hvor mange av dere med tidlige dpo symptomer ble gravide?

Jeg er 4 dpo og har siden i går kveld hatt skikkelig verk/murring i korsryggen, kan ikke huske å hatt det før (prøvd i ca 1 år). Jeg har også periodevis murring nederst i magen og skikkelig stive/sensitive brystvorter. I går kveld stakk det også nederst i magen, litt på høyre side.

Anonymkode: 40be7...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hei :)

Jeg vet at man ikke kan få graviditetssymptomer før egget er festet og man begynner å produsere hcg.

Men, hvor mange av dere med tidlige dpo symptomer ble gravide?

Jeg er 4 dpo og har siden i går kveld hatt skikkelig verk/murring i korsryggen, kan ikke huske å hatt det før (prøvd i ca 1 år). Jeg har også periodevis murring nederst i magen og skikkelig stive/sensitive brystvorter. I går kveld stakk det også nederst i magen, litt på høyre side.

Jeg hadde litt murringer..men det har jeg alltid. Ellers ingen symptomer. Veldig overrasket når jeg stod med en positiv test i hånden! 

(ok, jeg kjente meg allergisk hele uken, tenkte det var litt rart..var veldig snufsete)

Anonymkode: ff667...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har opplevd som annerledes er murringer som varer i over lengre tid, og som minner om EL-smerter. Det er ikke vanlig for meg å ha murringer før menstruasjon, så dette har vært et relativt tydelig tegn for meg ☺️ 

Anonymkode: 43ff0...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fikk helt vanvittig ømme pupper.

Anonymkode: 942d8...26a

Hvor mange dpo kom det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først rundt 9-11 dpo fikk jeg masse kviser. Rundt 10-11-12 dpo hadde jeg lette mensmurringer. Jeg har ellers aldri mensmurringer før dagen etter mensen har vist sin ankomst. Ca 12 dpo var jeg relativt sikker på at brystvorter var ømme.. Lurt litt i noen dager 😅

Først 12 dpo fikk jeg positiv test. Testet fra 9dpo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne at jeg ikke var direkte prøver, men vi bestemte oss for at skjer det så skjer det. Rundt 6-7 dpo fikk jeg typ «eggløsningssmerter» samme side som eggløsningsmertene var den mnd. Kjenner alltid når jeg har EL og denne mnd var de litt ekstra sterke. Ellers kjente jeg ingenting annet enn de typiske pms symptomene, men noe føltes annerledes ut. Noen dager før ikm fikk jeg løs mage, noe jeg ikke får før noen dager ut i mens. Hadde og litt murringer i både mage og rygg jevnt etter disse smertene 6-7 dpo. 

I tillegg ser jeg nå at jeg har logget trøtthet og litt kvalme 10-14 dpo. Kan være tilfeldig, men så fikk jeg positiv strimmel fra normal 11 dpo😊🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...