Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en eks. Ble slutt for 5 mnd siden. Savner han hver dag og alt jeg vil er at vi skal bli sammen igjen. Jeg vet han ikke var bra for meg verken i forholdet, eller etter bruddet.

Hvorfor savner man og ønsker et forhold som man innerst inne vet ikke er bra eller hadde funket i lengden? 

Anonymkode: c02d9...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stockholm syndrome? 

Anonymkode: fb2f3...48a

• Liker 2
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og min eks i november. Det er ikke et forhold verdt å beholde, vil ikke si direkte usunt, men på mange måter ikke bra for meg, og ødeleggende i lengda. Jeg vil også tilbake til han til tross for at jeg vet at jeg fortjener så mye bedre. Kanskje fordi man tenker at man ikke fortjener bedre, at man aldri kommer til å få noe bedre? Og så savner man de gode stundene, de fine øyeblikkene.. Man ender opp med å putte eksen på en pidestall, husker alle de gode tingene. Kjærligheten den personen ga, selv om man vet at man kan få mer kjærlighet fra en som er like interessert i deg. Kanskje fordi man ikke har fått så mye kjærlighet fra noen før? Det har i hvertfall ikke jeg

Anonymkode: 84032...0f2

Skrevet

Google traumebånd/trauma bonding så finner du mange svar

Anonymkode: 35378...dca

• Liker 1
Skrevet

Hvis han er den siste du var intim med så vil det være ganske friskt i minne. Det kan hjelpe å møte noe nye 😊 ikke se deg for mye tilbake. 

Anonymkode: 54a6f...792

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...