Gå til innhold

Gåbil til baby/barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd med gåbilene? De som fantes før hadde musikk, morsomme tema (Disney, Ole Brumm, Thomas osv) og musikk, lyd og ikke minst oppbevaring i setet. Nå finnes det stortsett bare sånne 70-tallsbiler eller luksus versjoner av Ferrari, Mercedes eller Subaru.

Babyer bryr seg fint lite om det er en merkebil, de vil jo helst finne glede i noe de vet hva er og som er fargerikt. Ååh. Blir så skuffa. Skulle funnet en Mikke Mus brannbil av den gamle typen med oppbevaring. Men de klarer jo å slutte å lage slike. 

Anonymkode: 2930b...b14

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja enig. Jeg hadde en gul gåbil med rødt sete som kunne vippes opp til oppbevaring av ting. Var mye finere før enn nå faktisk

Anonymkode: d6f41...fbe

• Liker 1
Skrevet

De finnes! Denne har vi, den er så fryktelig mye mer populær blant barna enn de som matcher mammaens tema i stuen 🤣

Gåbil

• Liker 1
Skrevet
Ginny skrev (17 minutter siden):

De finnes! Denne har vi, den er så fryktelig mye mer populær blant barna enn de som matcher mammaens tema i stuen 🤣

Gåbil

Jeg har allerede sett på den. Blir nok en slik om jeg ikke finner en Mikke Mus (som er en stor favoritt her).

Forørig kunne jeg ikke brydd meg mindre om lekene matchet det fargeløse soverommet til barna eller teppet på stua. Det er bare egoistisk galskap😂

Skrevet

Jollyroom har mange tilsvarende modeller som er bare røde, kjøp en sånn og sett på egne Mikke Mus-klistremerker 😊

• Liker 1
Skrevet

Ligger masse på Finn.

Anonymkode: bbbb6...837

Skrevet

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva har skjedd med gåbilene? De som fantes før hadde musikk, morsomme tema (Disney, Ole Brumm, Thomas osv) og musikk, lyd og ikke minst oppbevaring i setet. Nå finnes det stortsett bare sånne 70-tallsbiler eller luksus versjoner av Ferrari, Mercedes eller Subaru.

Babyer bryr seg fint lite om det er en merkebil, de vil jo helst finne glede i noe de vet hva er og som er fargerikt. Ååh. Blir så skuffa. Skulle funnet en Mikke Mus brannbil av den gamle typen med oppbevaring. Men de klarer jo å slutte å lage slike. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja enig. Jeg hadde en gul gåbil med rødt sete som kunne vippes opp til oppbevaring av ting. Var mye finere før enn nå faktisk

Anonymkode: d6f41...fbe

Det finnes drøssevis av slike gåbiler både på nett og i butikk, så dere kan ikke ha lett lenge..

Anonymkode: f1dc2...9b9

• Liker 1
Skrevet

Det anbefales ikke å bruke gåbil da det gir feil belastning, om du ikke var klar over det. 

Anonymkode: 1bd83...185

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det anbefales ikke å bruke gåbil da det gir feil belastning, om du ikke var klar over det. 

stol ja, ikke gåbil. 

Anonymkode: 8a860...374

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bil og sånn stol er forskjellige. Og ja enig, de stolene er forferdelige.. Svigers prøver å prakke på meg en sånn stol nå, og den som brukte den flere timer om dagen før har helt feil motorikk den dag idag 😕 veit ikke om d er pga stolen da.. 

Anonymkode: 84493...b03

Skrevet

Ja, jeg lette litt etter en sånn til lillesøster, men det var i hui og hast rett før jul, så jeg lette ikke så godt. Jeg syns ikke de er noe vakre, men det har alltid vært noe av de mest populære lekene blant alle babyer/småbarn jeg kjenner, siden lillebroren min hadde en på 90-tallet. 

Men naboen har kjøpt en brukt på finn.no i hver fall :)

Anonymkode: 1edd3...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...