Gå til innhold

Dere som har mistet en tvilling (to eggede)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som var gravid med toeggede tvillinger og som mistet en, eller begge.. Når skjedde det? 

Er 11+0 idag. Var på TUL 9+0, var da det ble oppdaget to. Ble målt til 8+5, og alt så bra ut. Ny UL når jeg 13+0, veldig spent på hvordan det går med de to små ❤️

Anonymkode: 7dc8b...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter i håp om svar :)

Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men har en venninne som har opplevd det. Hun var på TUL mellom uke 11 og 12, og fikk da vite at hun egentlig hadde hatt tvillinger, men at den ene var død. Influenseren Kristin Gjeldsvik fikk vel også vite at hun egentlig hadde ventet tvillinger. Hun fant vel ut at hun var gravid rundt uke 10, så det var vel rundt den tiden hun tok ultralyd. 

Anonymkode: 1773c...0e1

Skrevet

Jeg mistet den ene tvillingen i uke 7-8. Visste ikke at det var tvillinger før jeg fikk ul pga store blødninger. Det gikk bra med den som var igjen, selv om det var en del komplikasjoner under svangerskapet. Blødningene holdt på til langt ut i 2.trimester. Regelmessige ultralyder oppdaget vekstavvik allerede i uke 19. Ikke mye, men ble gradvis litt og litt større. Altså mange bekymringer.  Men babye var helt frisk da den ble født, bare litt mindre enn snittet.

Anonymkode: 6f068...3a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg mistet den ene tvillingen i uke 7-8. Visste ikke at det var tvillinger før jeg fikk ul pga store blødninger. Det gikk bra med den som var igjen, selv om det var en del komplikasjoner under svangerskapet. Blødningene holdt på til langt ut i 2.trimester. Regelmessige ultralyder oppdaget vekstavvik allerede i uke 19. Ikke mye, men ble gradvis litt og litt større. Altså mange bekymringer.  Men babye var helt frisk da den ble født, bare litt mindre enn snittet.

Anonymkode: 6f068...3a4

Takk for svar :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har ikke opplevd det selv, men har en venninne som har opplevd det. Hun var på TUL mellom uke 11 og 12, og fikk da vite at hun egentlig hadde hatt tvillinger, men at den ene var død. Influenseren Kristin Gjeldsvik fikk vel også vite at hun egentlig hadde ventet tvillinger. Hun fant vel ut at hun var gravid rundt uke 10, så det var vel rundt den tiden hun tok ultralyd. 

Anonymkode: 1773c...0e1

Ja..  Det jeg lurte på var når den ene sluttet å utvikle seg :) når det ble oppdaget er forsåvidt irrelevant 😅😅

Men takk for svar 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...