Gå til innhold

Hva er viktig for deg i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysgjerrig på hva dere her inne mener er viktig i et forhold🤨.
Har stort sett bare erfaring ved at jeg er den som gir mest, og ender opp med å bli dumpet. Derfor lurer jeg på hvordan et forhold egentlig skal være? 

Anonymkode: 09dd0...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tilliten mannen min gir meg og den tilliten jeg gir han. Vi kan være oppriktig glade for hverandre når en av oss vil ut og danse mens den andre vil ligge på sofaen. Også er det rausheten, varmen, forståelsen og kjærligheten vi gir hverandre. Det aller viktigste i vårt forhold er likevel at vi er to helt ulike individer som har bestemt seg for å jobbe for "oss". Jeg elsker den mannen og det han får frem i meg. Gud, så heldig jeg er 🥰

Endret av Jessic_a
  • Liker 2
Skrevet

Viktig at han prioriterer forholdet. 

At han er lojal.

At han vil utforske med meg, både sex og tanker om fortid og framtid. 

At vi kan kose oss med mat sammen.

At vi kan være stille sammen eller sove sammen, og bare ha det fint da òg. 

At han er tilstede i øyeblikket og har fokus på det som betyr noe for meg. 

Og så ønsker jeg at en mann vil ha barn med meg. Men jeg vil jo heller ikke at han skal ville det uten å være godt kjent med meg og ha tro på meg som mor. 

Anonymkode: 3498f...36f

Skrevet
Jessic_a skrev (1 minutt siden):

Tilliten mannen min gir meg og den tilliten jeg gir han. Vi kan være oppriktig glade for hverandre når en av oss vil ut og danse men den andre vil ligge på sofaen. Også er det rausheten, varmen, forståelsen og kjærligheten vi gir hverandre. Det aller viktigste i vårt forhold er likevel at vi er to helt ulike individer som har bestemt seg for å jobbe for "oss". Jeg elsker den mannen og det han får frem i meg. Gud, så heldig jeg er 🥰

Fint å høre!😍men er dere ofte uenige om ting? Ofte krangler osv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fint å høre!😍men er dere ofte uenige om ting? Ofte krangler osv? 

Haha, vi har noen krangler som faktisk hadde sett veldig ille ut foran andre. Vi sier aldri stygge sårende ord, ei heller bruker vi vold. Men det er mye sutring og en del urimelige saker som kommer opp. Dette skjer heldigvis veldig sjeldent. Vi er ganske ulike så vi er ofte uenige om ting. Han liker mye lys, jeg liker det mørkt, han liker å trene på kvelden, jeg på morgen osv. men vi har innsett at man kommer langt med aksept, raushet og tålmodighet. Kanskje viktigst av alt, det å velge sine kamper med omhu. Tenker noen ganger at jeg heller vil være lykkelig enn å ha rett. Lært av Dr. phil 😁

Skrevet

Et forhold skal være som å komme hjem. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Et forhold skal være som å komme hjem. 

Ikke sant. Sånn er det, hver dag 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...