Gå til innhold

Hvorfor holder ikke folk avstand når de har på munnbind?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har alltid vært noen som ikke har vist hensyn og holdt avstand til andre mennesker før munnbindkravet kom, men jeg føler at etter man har begynt å gå med munnbind så driter alle i avtsand? Ja - man skal benytte munnbind dersom det ikke går an å holde en meter fra hverandre, men det betyr jo ikke at man ikke skal holde avstand der man kan...? Merker faktisk at jeg blir veldig irritert over det, det er jo nesten ingen igjen som faktisk holder avstand?! 

Anonymkode: 10e5a...83b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Har lurt på det samme. 

De tror at de er «beskyttet». 

Anonymkode: d56cf...d33

• Liker 4
Skrevet

Jøss! Det har ikke jeg lagt merke til i det hele tatt. Om noe så har folk blitt flinkere synes jeg. Her hvor jeg bor holder folk 2-metÆrn, og venter gjerne med "forbikjøring" i  butikker osv... :vetikke:   

• Liker 1
Skrevet
Beeblebrox skrev (Akkurat nå):

Jøss! Det har ikke jeg lagt merke til i det hele tatt. Om noe så har folk blitt flinkere synes jeg. Her hvor jeg bor holder folk 2-metÆrn, og venter gjerne med "forbikjøring" i  butikker osv... :vetikke:   

Godt å høre. Slik er det ikke her jeg er fra.. veldig mange gir rett og slett f og oppfører seg som de gjorde før pandemien inntraff.

Anonymkode: 10e5a...83b

• Liker 1
  • Opprett ny...