AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Min svigerfar, en voksen mann i begynnelsen av 60 årene, har funnet seg en ny samboer. Hans nye samboer er 26 år gammel, asiatisk og snakker nesten ikke norsk. Selvom hun har bodd her i 5 år. Min mann synes dette er kjempevanskelig, vi bor på ett relativt lite sted, og vi har ved ett par anledninger sett dem tusle nedover handlegaten her, hånd i hånd eller at de er "klengete" ovenfor hverandre. Min mann vil ikke ha noe med faren sin å gjøre og svigermor er helt fra seg. Jeg synes det er flaut jeg også, men det er tross alt svigerfar som bestemmer. Hans valg og liv. Mannen min og svigermor synes også det er vanskelig å forholde seg til at den nye dama bor i barndomshjemmet. Jeg vet det er sårt, men likevel ikke noe vi kan gjøre med saken. Men tydeligvis er dette feil også, mannen min ble veldig sur når jeg sa dette. Hvordan hadde dere reagert hvis deres pappa/ svigerfar hadde funnet seg en som er 30 år yngre? Anonymkode: 99d58...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Huffamei sier jeg bare. Litt ekkelt. Hun vil sikkert ha barn. Nei nei nei. Føler med dere. Anonymkode: 88eb1...47c 12
Pysa Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 De er voksne, la de få ha kjærligheten så lenge den varer. Min far har ei kone som er sju år eldre enn meg, og det er helt tydelig at de har det kjempefint sammen. Dette trenger ikke være et problem for deg, det velger du i såfall selv. At det er kjipt for svigermor, skjønner jeg, men det er slik livet er når kjærligheten tar slutt. 12
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan hadde dere reagert hvis deres pappa/ svigerfar hadde funnet seg en som er 30 år yngre? Pappa/svigerfar: Hadde ikke brydd meg så veldig. Mannen min: hadde brydd meg veldig (selv om vi var skilt). Det er liksom hans ultimate fantasi, så jeg burde unne ham det, men det er noe med å bli utkonkurrert - jeg vet ikke. Forstår svigermor. Anonymkode: 43ce4...c13 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Svigerfar gjør seg til latter. Mannen din er flau, det er forståelig, men han har ikke ansvar for si fars handlinger. I denne saken synes jeg uansett mest synd på din nye stesvigermor. Ikke alle er født med en sølvskje i hånda aka norsk statsborgerskap. Anonymkode: a1f21...dba 2
AllahBallah Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Du må ta deg sammen, du virker misunnelig. Redd for at mannen din skal finne seg ei dame i tidlig 20-åra kanskje? Hvis ikke er det virkelig ikke din / deres sak. 3
Tears in heaven Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min svigerfar, en voksen mann i begynnelsen av 60 årene, har funnet seg en ny samboer. Hans nye samboer er 26 år gammel, asiatisk og snakker nesten ikke norsk. Selvom hun har bodd her i 5 år. Min mann synes dette er kjempevanskelig, vi bor på ett relativt lite sted, og vi har ved ett par anledninger sett dem tusle nedover handlegaten her, hånd i hånd eller at de er "klengete" ovenfor hverandre. Min mann vil ikke ha noe med faren sin å gjøre og svigermor er helt fra seg. Jeg synes det er flaut jeg også, men det er tross alt svigerfar som bestemmer. Hans valg og liv. Mannen min og svigermor synes også det er vanskelig å forholde seg til at den nye dama bor i barndomshjemmet. Jeg vet det er sårt, men likevel ikke noe vi kan gjøre med saken. Men tydeligvis er dette feil også, mannen min ble veldig sur når jeg sa dette. Hvordan hadde dere reagert hvis deres pappa/ svigerfar hadde funnet seg en som er 30 år yngre? Anonymkode: 99d58...5f1 Mannen er voksen,la han bestemme selv 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Så dere vil heller at han skal leve alene og ulykkelig eller forsvinne fra jordens overflate.. hva med å unne den gamle mannen litt happiness? Anonymkode: 9fdcd...e44 6
Ryzorman Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 tenk nå motsatt: Hva om dette hadde vært deg som hadde funnet kjærligheten, hadde du blitt glad om folk blandet seg inn i hva du driver med? Neppe. Så la folk gjøre som dem vil. 5
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Han ville ha seg en ung dame som tar vare på han og hun vil ha en velstående eldre mann til å ta vare på henne. Det er en deal mellom dem. Og de er begge voksne og har tatt sitt valg. Spørsmålet er om svigerfar er en god far, bestefar og mann? Er han, uavhengig av damen, verdt å ha i livene deres? Endret 30. desember 2020 av WhisperingWind
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Er ikke dette ganske vanlig? Ung asiater som trenger opphold og penger finner seg en eldre mann som trenger noen til å stelle for seg og ha sex med.....
Jerry Lee Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 Catalina Culès skrev (1 time siden): Er ikke dette ganske vanlig? Ung asiater som trenger opphold og penger finner seg en eldre mann som trenger noen til å stelle for seg og ha sex med..... Men ofte er det faktisk ekte kjærlighet som ligger til grunn!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 6 minutter siden, Jerry Lee said: Men ofte er det faktisk ekte kjærlighet som ligger til grunn! Ikke med en sånn aldersforskjell. Anonymkode: 724fc...d49 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 Jerry Lee skrev (7 minutter siden): Men ofte er det faktisk ekte kjærlighet som ligger til grunn! Har mine tvil, når aldersforskjellen er så stor.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #16 Skrevet 30. desember 2020 2 minutter siden, Catalina Culès said: Har mine tvil, når aldersforskjellen er så stor. Jeg har alltid lært at man ikke skal dømme andre på den måten. Derfor velger jeg å tenke at så bra for dem da, og ønsker de lykke til med forholdet. Ikke min sak, egentlig ingen andres sak enn paret det gjelder. Anonymkode: cd666...6f8 1
Jerry Lee Skrevet 30. desember 2020 #17 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke med en sånn aldersforskjell. Anonymkode: 724fc...d49 Catalina Culès skrev (4 minutter siden): Har mine tvil, når aldersforskjellen er så stor. Men det ER mulig. Så får vi tro hva vi vil om det. Uansett angår det ingen av oss hva noen velger! Syns det er usmakelig å dømme uten å vite..... 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #18 Skrevet 30. desember 2020 Jeg hadde blitt skikkelig flau over min far, det skal være sikkert og visst. Anonymkode: cad2e...288 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #19 Skrevet 30. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har alltid lært at man ikke skal dømme andre på den måten. Derfor velger jeg å tenke at så bra for dem da, og ønsker de lykke til med forholdet. Ikke min sak, egentlig ingen andres sak enn paret det gjelder. Anonymkode: cd666...6f8 Det kan fort bli en greie for resten av familien, når barna til denne svigerfaren blir bedt om å skrive under på at den nye berta skal få sitte i uskiftet bo ved hans død. Og så har vi alltids den muligheten at hun utvikler en usunn interesse for engangsgriller. Anonymkode: 724fc...d49 2
Illuminatum Skrevet 30. desember 2020 #20 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så dere vil heller at han skal leve alene og ulykkelig eller forsvinne fra jordens overflate.. hva med å unne den gamle mannen litt happiness? Anonymkode: 9fdcd...e44 gamle mannen???? Han er så vidt fylt 60 og er voksen og ikke gammel. Ellers er jeg enig med deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå