Gå til innhold

Treffe men som er litt nerdete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man treffe menn som er litt nerdete, har litt sære interresser? Typ Sheldon og Leonard nerdete..

Anonymkode: bcfe4...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor kan man treffe menn som er litt nerdete, har litt sære interresser? Typ Sheldon og Leonard nerdete..

Pokemon go😅

Anonymkode: f8c00...098

Skrevet

Mat-nat (Blindern). Der finner du realfag nerder hvertfall. Eller HF (humanistisk fakultet), der traff jeg en nerd som jeg forelsket meg i. En sånn Lahlum type, og han dumpet meg 😭😂

Skrevet
shash90 skrev (31 minutter siden):

Mat-nat (Blindern).

❤️ jepp! 

Anonymkode: 265ff...05d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

❤️ jepp! 

Der har jeg studert tidligere. Kryr av nerder😅 

Skrevet
shash90 skrev (1 minutt siden):

Der har jeg studert tidligere. Kryr av nerder😅 

Ja, til vanlig gjør det det. Litt ymse nå for tiden :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vis interesse for å lære deg en nerdete hobby som du tror du kan trives med, sjakk er mulig, men for skikkelig sheldon/leonard nerder er nok brettspill, miniatyrspill eller andre mer fantasyrelaterte ting bedre.

Sjekk om det finnes noen gruppe på Facebook for den type hobbyer nær der du bor. Bor du et sted med en outlandbutikk kan du dra innom der og se om de har spillområder i butikken, de som jobber der vet nok uansett om det finnes noe miljø der som kan lære opp nye.

Min erfaring med den slags hobbyer er hvertfall at det er en overvekt av gutter og menn i alderen 18-40 som driver med slike hobbyer. Men det er nok lettere når det er litt mindre korona ute å går.

Samme gjelder realistforeningens kjeller på Blindern, når sånt åpner igjen er det flott møtested på fredags kvelder (men mest hvis du ikke er altfor mange år over 20, mye unge studenter der). 

Skrevet (endret)
6 hours ago, AnonymBruker said:

Tja. Selv har jeg en kosegris i full størrelse hjemme, har laget en egen Linux-distro der bruksanvisningen er på nesten 32.000 tegn, tidligere hadde jeg badeanden Fridtjof utenfor inngangsdøren - en badeand som dessverre ble kidnappet av en ukjent gjerningsmann, ja - jeg har naturligvis også Lego, og er med på å skrive dette eventyret der Julenissen kommer løpende med en Darth Vader-maske, og bestefar Tux er kongen i det hemmelige landet Linux.

Så er spørsmålet: Er jeg en nerd ...?

Kanskje ikke den mest typiske, men hvis jeg er det, er det sikkert mulig å finne andre nerder også her på Kvinneguiden; det er neppe så mange av oss, men både folk som ikke er A4 og pingviner finner man på de mest usannsynlige steder.

Med et større eller mindre smil. smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

- Brian

fridtjof.thumb.jpg.126d6f1d900d5cb0f1aa7a3e241fd10d.jpg

Endret av - Brian
Skrevet
- Brian skrev (5 minutter siden):

Tja. Selv har jeg en kosegris i full størrelse hjemme, har laget en egen Linux-distro der bruksanvisningen er på nesten 32.000 tegn, tidligere hadde jeg badeanden Fridtjof utenfor inngangsdøren som dessverre ble kidnappet på brutalt vis, ja - jeg har naturligvis også Lego, og er med på å skrive dette eventyret der Julenissen kommer løpende med en Darth Vader-maske, og bestefar Tux er kongen i det hemmelige landet Linux.

Kanskje ikke den mest typiske, men hvis jeg er det, er det sikkert mulig å finne andre nerder også her på Kvinneguiden; det er neppe så mange av oss, men både folk som ikke er A4 og pingviner finner man på de mest usannsynlige steder.

- Brian

fridtjof.thumb.jpg.ac80cb0abb4c339e0b88ab971ef0d147.jpg

R.I.P Badeanden Fridtjof. 

• Liker 1
Skrevet
- Brian skrev (17 minutter siden):

Tja. Selv har jeg en kosegris i full størrelse hjemme, har laget en egen Linux-distro der bruksanvisningen er på nesten 32.000 tegn, tidligere hadde jeg badeanden Fridtjof utenfor inngangsdøren - en badeand som dessverre ble kidnappet av en ukjent gjerningsmann, ja - jeg har naturligvis også Lego, og er med på å skrive dette eventyret der Julenissen kommer løpende med en Darth Vader-maske, og bestefar Tux er kongen i det hemmelige landet Linux.

- Brian

fridtjof.thumb.jpg.126d6f1d900d5cb0f1aa7a3e241fd10d.jpg

Nydelig 😁

Anonymkode: ad352...09d

• Liker 1
Skrevet (endret)
26 minutter siden, Rant said:

R.I.P Badeanden Fridtjof. 

Ja, stakkars Fridtjof er dypt savnet. Riktignok har jeg også mange andre badeender som er i slekt med Fridtjof, men ingen kan erstatte denne unike anden - det jeg imidlertid virkelig lurer på, er hvem i all verden er det som kan finne på å kidnappe en liten, forsvarsløs badeand; dette sier vel alt om hvordan samfunnet vårt utvikler seg - tidligere ranet man banker, nå stjeler man badeender.

Fridtjofs forsvinning er fortsatt et mysterium, og jeg vil være svært takknemlig for ethvert tips som kan bidra til å løse gåten, så hvis noen har lyst til å bli den neste Sherlock Holmes, er dette en uhørt forbrytelse som ingen har klart å finne løsningen på.

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nydelig 😁

Anonymkode: ad352...09d

Tusen takk ...! smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

- Brian

Endret av - Brian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...