Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du slått opp med en du elsker?

Det gjorde jeg nylig, vi hadde det ikke bra sammen, siste 7-8 mnd har jeg drevet med selvskading for ting har vært så vondt, og han umulig å prate med.. han ville ikke at det skulle bli slutt, men han hadde heller ikke troa på at vi kunne få det bedre.. så da brøt jeg like greit av, hadde han sagt at han hadde troa på oss,så hadde det vært noe helt ant. Men dette er vondt, jeg vil jo bare være nær han, og gjøre alle tingene vi ikke gjorde da vi var sammen (han er av typen som ikke liker å kose ++) gjøre ting (normale) folk som elsker noen vil gjøre. 

Av og til kjennes det ut som pusten min stopper i brystet på meg, dette er et heftig savn. Alt føles tomt etter han flytta ut etter nesten 3 år under taket her.

Så om du har forlatt noen du elsket, kan du dele det her om du vil, kanskje jeg finner litt trøst i det.

Anonymkode: f24b0...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som har skrevet hundre tråder og innlegg om en fyr og vi har bedt deg om å gå?

I så fall: Gratulerer! 

Anonymkode: 4bfcf...fc4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så om du har forlatt noen du elsket, kan du dele det her om du vil, kanskje jeg finner litt trøst i det.

Vi forlot hverandre i enighet og uten bitterhet, på det grunnlaget at hun fant sin legning. Hun har bestandig motsagt at hun liker kvinner, hun var for redd til å si ifra og samtidig livredd for å miste meg. Vi hadde fantastisk sex sammen i mange år, det har hun bestandig gitt utrykk av i både prat og livsglede...

Gradvis ble det mindre sex og tilslutt sprakk hun fullstendig og sa at hun hadde fått lyst på kvinner. I et åpent forhold skulle vi prøve det litt, for å se hvordan det gikk... Hun ble forelsket i ei venninne av samme legning, så det åpne forholdet varte ikke så lenge. Såpass livserfaring har jeg at jeg skjønte det ikke var noe jeg kunne stoppe, jeg hadde heller ikke hjerte til å stoppe hennes kjærlighet...

"Ingen har godt av å ha det ondt" TS, og noen ganger blir ikke livet slik man drømmer om eller prøver på. Vi må bare være så voksen og brutalt ærlige med hverandre i en slik sak, og husk at det er ingen som eier oss. Den største kjærligheten man kan gi til noen er faktisk å ikke la den andre lide... Kjærlighet og lidelser er to motparter som ikke kan kombineres, og ting som ikke fungerer mellom mennesker kan ikke repareres med uenigheter... Skuffelser og tårer blir det uansett, men drivkraften av å få et bedre liv burde bremse litt av den sorgen med bruddet...

At han ikke hadde troa på forholdet må jo føltes som et slag i magen? han har jo allerede gitt opp kjærligheten, men likevel ville han ha forhold... det blir jo som et slag nummer to i magen. Jeg må bare si at du gjorde det rette, jeg har iallefall troa på deg at du finner lykken igjen🧡

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 1.55):

Er det du som har skrevet hundre tråder og innlegg om en fyr og vi har bedt deg om å gå?

I så fall: Gratulerer! 

Anonymkode: 4bfcf...fc4

Nei, har ikke laget noe tråd om dette før.

Skrevet

Takk bamseklemmer, for svaret ditt. Du har rett i at det er noen slag i magen ja.

Tenker noen ganger at jeg har gjort det rette, men det føles så feil å gå fra noen kan elsker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forlot en mann jeg elsket. Vi har barn sammen. En sorg, men jeg har aldri angret. Ikke et sekund en gang. Jeg måtte gå før jeg helt mistet meg selv. 

Anonymkode: 53b30...bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...