Gå til innhold

Hvor mange incels på kvinneguiden er kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått at noen menn her er incels, men noen av oss er jo også kvinner. Jeg er en kvinnelig incel som ingen bryr seg om å bli kjent med. Finnes det flere kvinner som meg her inne? 

Anonymkode: 7880e...32b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du spørre på en måte slik at folk over 16 år forstår?

Anonymkode: abff5...3e2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan du spørre på en måte slik at folk over 16 år forstår?

Anonymkode: abff5...3e2

Jeg bare lurer på om det finnes flere ensomme kvinner som meg her. Ønsker å snakke med noen i samme situasjon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En incel er en person som ingen vil ha sex med. Det finnes ingen damer i hele verden i den kategorien. Du er sikkert ensom, men sex får du i bøtter og spann om du vil. Av nesten hvem som helst.

Anonymkode: 5a00d...0ef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En incel er en person som ingen vil ha sex med. Det finnes ingen damer i hele verden i den kategorien. Du er sikkert ensom, men sex får du i bøtter og spann om du vil. Av nesten hvem som helst.

Du tar feil. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 og vet ikke hva incels betyr.

Anonymkode: c7562...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er fordi jeg har asperger

Anonymkode: 39301...772

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, men det er fordi jeg har asperger

Det har jeg også. 

TS

Skrevet

Tviler på at du er incel. Du har nok bare for høye krav :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle ikke de med Asperger være seksuelt attraktive?

Anonymkode: 46324...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Asså jeg kan jo få sex om jeg vil, men jeg synes det er vanskelig å ha sex med randoms, så jeg lever i sølibat inntil videre 🤷‍♀️ men det kjennes litt ensomt i blant.. 

Anonymkode: 17dc3...255

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
pellegrino3 skrev (5 minutter siden):

Tviler på at du er incel. Du har nok bare for høye krav :)

For noe tull 

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 21.35):

Har forstått at noen menn her er incels, men noen av oss er jo også kvinner. Jeg er en kvinnelig incel som ingen bryr seg om å bli kjent med. Finnes det flere kvinner som meg her inne? 

Først bør lære deg at du er femcels og ikke incels. Det er stor fordel å være klar over hva man er, før man utaler seg om det.

Endret av Sosialt
AnonymBruker
Skrevet
Sosialt skrev (Akkurat nå):

Først bør lære deg at du er femcels og ikke incels. Det er stor fordel å være klar over hva man er, før man utaler seg om det.

Men det var jo egentlig en kvinne som fant opp ordet incel, og begynte å kalle seg det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo ikke incel. Du klandrer deg selv for at du ikke får menn. Incels klandrer dem de ikke kan få!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:
32 minutter siden, AnonymBruker said:

En incel er en person som ingen vil ha sex med. Det finnes ingen damer i hele verden i den kategorien.

Du tar feil. 

Så om du oppretter en profil på tinder så er det ingen som vil ligge med deg liksom 😂 Eller hvis du skrev dette med nick og spurte om sex så hadde ingen takket ja...

Du kan være uendelig uattraktiv og likevel drukne i sex med nesten hvem du vil. Bare se på tinder feks! Så du er jo ikke sølibat fordi ingen vil ligge med deg, men fordi du ikke får mennene du vil ha som kjæreste. Det er vidt forskjellige ting, og det er ikke synd på deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så om du oppretter en profil på tinder så er det ingen som vil ligge med deg liksom 😂 Eller hvis du skrev dette med nick og spurte om sex så hadde ingen takket ja...

Du kan være uendelig uattraktiv og likevel drukne i sex med nesten hvem du vil. Bare se på tinder feks! Så du er jo ikke sølibat fordi ingen vil ligge med deg, men fordi du ikke får mennene du vil ha som kjæreste. Det er vidt forskjellige ting, og det er ikke synd på deg.

Jeg har aldri vært på tinder. Det kan godt hende at heterofile kvinner har det enklere, men jeg er ikke det. Og det blir noe ganske annet med kvinner enn med menn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke de med Asperger være seksuelt attraktive?

Fordi en del av diagnosen er at man har store problemer med sosial samhandling! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ytterst få som er det. For et teit begrep. Problemet til folk flest er at de ikke er i rett setting. Sitter man bare inne så skjer det lite.

når man ser hvem som har kjæreste og hvem som ikke har så er det et teit begrep for mange ser ut som takras og finner noen.

Anonymkode: 58b83...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...