Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Etter 2 uker med venting fikk vi endelig telefonen vi har ventet på, huset er vårt og på fredag skal vi undertegne kontrakten. Vi er overlykkelige!!
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 Nå skal vi ut av byen og ut på landet, mer lys, luft og endelig får jeg en skikkelig stor hage. Det blir nok en omveltning fra bylivet, men nå gleder jeg meg så masse til å begynne med oppussing og innflytting. Målet er å ha alt klart til Jul.
sixx Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Målet er å ha alt klart til Jul. ← Godt mål....så lenger du dropper årstall.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Er Helga tilbake:D Hvor er din gassmaske? Gratulerer med hus! Vi har også stor hage, de siste årene har foreldrene mine tatt helt av og laget stier, buer med roser, fontener, statuer, engelsk og fransk del av hagen :-O Jeg tør nesten ikke gå ut dit jo!
Cr@sh Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Grattis med hus! Er ikke lenge siden vi flyttet inn i vårt.... Moro med jul i nytt hus da...
Gjest Ingrid78 Skrevet 11. august 2005 #7 Skrevet 11. august 2005 Gratulere med nytt hus! Kjempegøy å se det er flere som skal flytte fra byen og litt mer landilg. Står nemlig på flyttefot selv, så lykke til.
monja Skrevet 11. august 2005 #8 Skrevet 11. august 2005 Gratulerer med nytt hus. Har selv bodd landlig i tre år nå, og elsker det. Det er herlig å komme ut av byen. Og oppussing? Nei, det blir man visst aldri ferdig med
Letti Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Gratulerer med nytt hus! Flyttet selv fra et stort tettsted med Norges første og største multimediasenter rett utenfor døra, til et helt vannvittig avsides sted i nov 2004. Men vi stortrives og gjestene våres vil nesten ikke hjem, de trives med fuglelyder og naboen som kommer for å låne melk eller noe annet.... Og vi pusser opp og pusser opp. Har gjort det siden vi overtok i sept/okt og skal holde på i ca tre år til. Da skal huset og hagen være totalt renovert.
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #11 Skrevet 13. august 2005 Grattis med hus! Morsomt å se deg igjen!
Gjest Skauta Skrevet 29. oktober 2005 #12 Skrevet 29. oktober 2005 til alle dere vakre husvarme kvinner :kyss:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå