Kaptein Klein Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Man skulle jo tro at landets rusmisbrukere med deres manglende smittevern og hygiene, dårlige immunforsvar og det faktum at de er mye ute i kulda og mange av de sover utendørs som gjør at man lettere kan bli syk, ville ført til en epidemi av Koronasmitte og dødsfall blant landets tunge rusmisbrukere. Men det ser ut til at det ikke har skjedd. Kan grunnen være at heroin-knekken fungerer like bra eller bedre enn ansiktsmaske da de aldri nyser eller hoster på noen ettersom knekken gjør at de nyser og hoster rett ned i asfalten isteden? 2
havfruen91 Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Allså, e No ikkje den gjengen som oftest deltar religiøse samlinger, reiser utlands eller fadder uker. Eller familie middager heller sånn sett. 8
MortenMinstelønn Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Kaptein Klein skrev (21 minutter siden): Man skulle jo tro at landets rusmisbrukere med deres manglende smittevern og hygiene, dårlige immunforsvar og det faktum at de er mye ute i kulda og mange av de sover utendørs som gjør at man lettere kan bli syk, ville ført til en epidemi av Koronasmitte og dødsfall blant landets tunge rusmisbrukere. Men det ser ut til at det ikke har skjedd. Kan grunnen være at heroin-knekken fungerer like bra eller bedre enn ansiktsmaske da de aldri nyser eller hoster på noen ettersom knekken gjør at de nyser og hoster rett ned i asfalten isteden? Klapp igjen flaska, mann. Du skal leve med dette. Jeg har alt tatt bilder og fakset det av gårde til Skyen som møter oss den dagen etter at vi døde for hundre år siden.
T-Rex Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Statistikk på hvor lett eller hardt tunge rusmisbrukere er rammet av Covid-19?
Gjest DislayName Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Gleder meg til man har en ordentlig forklaring på dette! Er noen teorier som svever rundt, men ingen definitive svar. Kan være at tunge narkomane driver ikke å hypersosialiserer med masse klemming. Og de har neppe hengt med de type folk som ferierte i Alpene.
T-Rex Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 1 minutt siden, DislayName said: Gleder meg til man har en ordentlig forklaring på dette! Er noen teorier som svever rundt, men ingen definitive svar. Kan være at tunge narkomane driver ikke å hypersosialiserer med masse klemming. Og de har neppe hengt med de type folk som ferierte i Alpene. Akkurat. Og kanskje de på en måte er naturlig isolert, mange av dem? 2
Gjest DislayName Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 Just now, T-Rex said: Statistikk på hvor lett eller hardt tunge rusmisbrukere er rammet av Covid-19? Var en Aftenpostenartikkel for noen måneder siden som viste at det er nesten 0 smittede med korona i det tunge rusmiljøet i Oslo.
T-Rex Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Just now, DislayName said: Var en Aftenpostenartikkel for noen måneder siden som viste at det er nesten 0 smittede med korona i det tunge rusmiljøet i Oslo. Lenke, ellers er det jug. Jeg leser Aftenpoften.
Gjest DislayName Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 1 minutt siden, T-Rex said: Lenke, ellers er det jug. Jeg leser Aftenpoften. https://www.nrk.no/direkte/xl/fa-rusmisbrukere-har-fatt-korona-_-overrasker-fagfolk-1.15108708 My bad. Var NRK.no, ikke Aftenposten.
n_97 Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Mulig at det miljøet fungerte som en kohort i seg selv 2
Zenhouse Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 T-Rex skrev (2 minutter siden): Lenke, ellers er det jug. Jeg leser Aftenpoften. https://www.nrk.no/direkte/xl/fa-rusmisbrukere-har-fatt-korona-_-overrasker-fagfolk-1.15108708 leste det samme, men på nrk.no
Anbefalte innlegg