Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis foreldrene plutselig fikk store tatoveringer,begynte å henge ute hver helg ,feste hele natten,

Anbefalte innlegg

Skrevet

At faren din sjekket opp damer på din alder, at moren prøvde å se ut som en 25 åring.

Hvordan hadde du reagerte? Legg gjerne ved en emojji.

Anonymkode: dfebb...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hadde forsøkt å fått mor innlagt tror jeg, da noe hadde vært riv ruskende galt. Mor har ikke noe bra helse og er snart 60 år. Hun er ekte gammel hippie og ser ikke for meg at hun doller seg opp, annet en hvis hun hadde fått noe mentalt dysfunksjonelt ting. 

Far som er over 60, har uansett samboer som er 25 år og 10 år yngre en min dame og er allerede tattoert over hele kroppen, så jeg har opplevd det. Hva kunne jeg gjøre liksom? Han hadde spart opp flere millioner iløpet av årene og disse forsvant på 1-2 år. Kjøpte seg ny bil, nytt hus og italiensk racer båt. Han mista også lappen for råkjøring, så han brukte bilen 2 ganger og båten sank. Han har huset og dama enda da. 

Anonymkode: 8c08f...ca3

Skrevet

Jeg hadde sterkt håpet at det var en forbigående fase! 

Men på en måte hadde det vært en bra ting, for begge mine foreldre har såpass dårlig helse at de knapt nok går til garasjen utenfor huset. Så det hadde vært herlig om de hadde krefter til å fly rundt 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...